Mathias

Snel geleverd, dik inorde 👍

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste Mathias, bedankt voor de goede beoordeling en fijn om te lezen dat alles dik in orde is. Fijne dag! Groet, Isabel.

W. Reep

Levering volgens afspraak.
Telefonisch en via E-mail snel en helaas was levering niet correct. Een onderdeel was er niet bij, en een onderdeel was fout.
NA Telefonisch contact probleem...
Levering volgens afspraak.
NA Telefonisch contact probleem opgelost. Prima gedaan

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste W. Reep, bedankt voor je feedback, hiermee kunnen we onze service verbeteren. Jammer dat het niet helemaal goed ging met levering, excuses daarvoor, maar fijn om te lezen dat het probleem is... Beste W. Reep, bedankt voor je feedback, hiermee kunnen we onze service verbeteren. Jammer dat het niet helemaal goed ging met levering, excuses daarvoor, maar fijn om te lezen dat het probleem is opgelost. Geniet van je aanschaf en hopelijk kom je snel bij ons terug. Groet, Isabel

A3

Goede en snelle levering.
Op de verpakking goede instructies en simpel te monteren.
Gemaakt van degelijk materiaal.

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Best A3, bedankt voor de feedback en fijn om te lezen dat je tevreden bent over de levering en aankoop. Geniet ervan en graag tot ziens. Groet, Isabel

Peter

Keurig op tijd; duidelijke communicatie

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste Peter, wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over de levering en communicatie! En hartstikke bedankt voor de mooie beoordeling. Groet, Isabel

Guido

Mooie keuze aan goede prijzen. Vlotte levering

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste Guido, bedankt voor de review en fijn om te lezen dat je tevreden bent! Geniet van je aankoop en een fijne dag! Groet, Isabel

Eugenia Garrone

Heel goed en deskundig geholpen. De medewerker was vriendelijk

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste Eugenia Garrone, fijn om te lezen dat je tevreden bent over de service en bedankt voor de goede beoordeling. Graag tot snel in één van onze winkels of webshop. Fijne dag! Groet, Isabel

Ron

Netje geholpen

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste Ron, bedankt voor je beoordeling! Geniet van je aanschaf en een fijne dag toegewenst. Groet, Isabel

Nolly Gelok

Perfect

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste Nolly Gelok, wat fijn om te lezen dat we je naar alle tevredenheid hebben kunnen helpen! Bedankt voor de review en een fijne dag gewenst. Groet, Jasmijn

Robin

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste Robin, bedankt voor uw beoordeling! Geniet van je aanschaf en een fijne dag gewenst. Groet, Jasmijn

De Jong

Op tijd en goed verpakt. Prima verzorgd.

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste De Jong, wat fijn om te lezen dat de levering van jouw bestelling goed is verlopen. Veel plezier van je aankoop. Groetjes, Jasmijn