Vanmeenen Carl

Correct

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste Vanmeenen Carl, bedankt voor de mooie beoordeling en fijn dat alles correct is verlopen. Fijne dag! Groet, Jasmijn

Uijtenhaak

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste Uijtenhaak, bedankt voor de goede beoordeling! Wij zien je graag terug in één van onze winkels of onze webshop en voor nu een hele fijne dag toegewenst. Groet, Jasmijn

Jos Daems

Snelle levering en goede prijs.
Het wisselstuk voor mijn douchekraan moet nog geplaatst worden dus over de kwaliteit kan ik nog niets schrijven.

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste Jos Daems, bedankt voor de goede beoordeling en fijn om te lezen dat je tevreden bent over de levering en prijs! Hopelijk vernemen wij ook nog dat je tevreden bent over de kwaliteit van jouw... Beste Jos Daems, bedankt voor de goede beoordeling en fijn om te lezen dat je tevreden bent over de levering en prijs! Hopelijk vernemen wij ook nog dat je tevreden bent over de kwaliteit van jouw aanschaf. Geniet er alvast van en een fijne dag toegewenst! Groet, Jasmijn

Ditte

Top. Zeer snelle service

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste Ditte, fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze service, daar doen we het voor! Bedankt en een fijne dag toegewenst. Groet, Jasmijn

Klus en machinaal timmerbedrijf Toon van Kempen Zaalheuvelweg Velp N.br

Zeer netjes geleverd en dik te vrede over de materialen. Jammer dat de douche wand iet in 8mm glasplaat te leveren was.

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste Klus en machinaal timmerbedrijf Toon van Kempen Zaalheuvelweg Velp N.br, wat fijn dat je tevreden bent over de levering van je bestelling en de materialen. Wel jammer dat we de douchewand niet... Beste Klus en machinaal timmerbedrijf Toon van Kempen Zaalheuvelweg Velp N.br, wat fijn dat je tevreden bent over de levering van je bestelling en de materialen. Wel jammer dat we de douchewand niet in de gewenste dikte hebben, maar dank je wel voor je feedback, dat waarderen wij enorm! Fijne dag en geniet ervan! Groet, Isabel

Gerard Duursma

Prima service. Goed advies

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste Gerard Duursma, bedankt voor de feedback en goede beoordeling! Fijne dag, Jasmijn

Thea Waalen

Binnen de afgesproken tijd geleverd

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste Thea Waalen, wat fijn om te lezen dat je bestelling binnen de afgesproken tijd is geleverd en bedankt dat je ons meeneemt in jouw ervaring. Fijne dag, Jasmijn

Selman Corman

Ik heb de bestelling nog niet ontvangen en ik krijg geen informatie in verbant met de laatste status van de bestelling.

Hoi Selman,
Bedankt voor je beoordeling.
Hoi Selman,
Bedankt voor je beoordeling.
Helaas was je levering door verschillende omstandigheden iets vertraagd. We kunnen ons voostellen dat dit vervelend is geweest. Onze excuses. We hebben ons best gedaan deze vertraging zoveel mogelijk voor je te beperken. Volgens onze gegevens heb je de bestelling 1 dag later ontvangen, we hopen dat dit correct is geleverd. Mochten we iets verder kunnen betekenen vernemen wij dit graag. Groetjes Jasmijn.

missyMD1979

Prima ervaring. Gevonden wat ik zocht op internet, en dit werd keurig verpakt binnen een paar dagen bezorgd.

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste missyMD1979, bedankt voor de beoordeling en goed om te lezen dat alles keurig en op tijd werd geleverd. Fijne dag! Groet, Jasmijn

Herber Krijgsman

Na een goede telefonische deal een bad bij jullie gekocht.
Helaas na wel een snelle levering de sifon er niet bij.
Na 1 telefoontje geregeld en de volgende dag al in huis.
Perfect...
Na een goede telefonische deal een bad bij jullie gekocht.
Helaas na wel een snelle levering de sifon er niet bij.
Na 1 telefoontje geregeld en de volgende dag al in huis.
Perfect geregeld dus een tevreden klant

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste Herber Krijgsman, bedankt voor de mooie beoordeling! Jammer dat de sifon er niet direct bij werd meegeleverd, maar goed om te lezen dat het na een telefoontje was opgelost. Geniet van je bad... Beste Herber Krijgsman, bedankt voor de mooie beoordeling! Jammer dat de sifon er niet direct bij werd meegeleverd, maar goed om te lezen dat het na een telefoontje was opgelost. Geniet van je bad en hopelijk tot snel! Groet, Jasmijn