Rob van Dommelen

Ik was heel te vreden met de nieuwe auto die ik gekocht heb er waren een paar kleinen dingen maar die kwamen ze goed tegemoed

Alfa romeo

Gullietta

Elroy

Goede service, professioneel en een fijn bedrijf. Zowel de werkplaats als verkoop.

Sander Hasper

Prima garage met top service en we hebben fijn zaken kunnen doen! 👍🏻

Mini

Cooper

Teunis

We zijn ontzettend goed geholpen bij de aankoop van onze auto. Het contact verliep goed en de auto is netjes afgeleverd. Ook hebben we een filmpje ontvangen toen de auto klaar was voor levering, dit... We zijn ontzettend goed geholpen bij de aankoop van onze auto. Het contact verliep goed en de auto is netjes afgeleverd. Ook hebben we een filmpje ontvangen toen de auto klaar was voor levering, dit was top!

Opel

Astra

Paul Laanstra

Helemaal prima 👍

Skoda

Karoq

Henk Minkjan

Onze derde auto hier gekocht, nette/mooie auto's, zeer vriendelijke gasten.

Volkswagen

Zeer goed

Volkswagen

Golf

Van Hensbergen

Niets anders dan prettig en zoals meerdere klanten reeds vermelden “transparant” . Er moest wat onderhoud plaatsvinden en dat gebeurde bij Martijn in hun werkplaats. Aardige mensen ook daar en zeker... Niets anders dan prettig en zoals meerdere klanten reeds vermelden “transparant” . Er moest wat onderhoud plaatsvinden en dat gebeurde bij Martijn in hun werkplaats. Aardige mensen ook daar en zeker vakbekwaam.

Audi

A4

Chantal

Professioneel, snelle levering & goede service

Audi