Danny Roodzant

Prettig contact gehad met Bram. Kort na ons bezoek kregen wij nog een filmpje van hem, waarin hij de auto nog even liet zien. Geeft wel een extraatje aan het zoeken naar een andere auto. Aflevering... Prettig contact gehad met Bram. Kort na ons bezoek kregen wij nog een filmpje van hem, waarin hij de auto nog even liet zien. Geeft wel een extraatje aan het zoeken naar een andere auto. Aflevering was netjes, en met vragen kunnen wij altijd bellen. Contact met Frank was ook prettig, en ook van hem een filmpje waarin de auto klaar stond voor ons, echt heel leuk om te ontvangen.

Volkswagen

Passat

G. Migo

Nette prijs voor de ingeruilde en aangeboden auto. Zeer correcte en persoonlijke afhandeling, aftersales na ruim een week gebeld of alles na tevredenheid is.

VW

T-roc

Loek Spanhaak

Zeer goed, prettig, eerlijk en deskundig geholpen. Ik heb hier al meerdere keren een auto gekocht voor mijzelf, mijn vrouw en mijn dochter. Iedere keer weer een zeer betrouwbare occasion en zeer... Zeer goed, prettig, eerlijk en deskundig geholpen. Ik heb hier al meerdere keren een auto gekocht voor mijzelf, mijn vrouw en mijn dochter. Iedere keer weer een zeer betrouwbare occasion en zeer tevreden over de service die wij ontvangen hebben.

renault

captur

André van de Beek

Prima bedrijf

Audi

A3

J.Jonkers

Auto ingeruild tegen een jongere occasion. Prima geholpen goed contact en de intentie om eruit te komen was zeer aanwezig.

Toyota

CHR

Rob van Dommelen

Ik was heel te vreden met de nieuwe auto die ik gekocht heb er waren een paar kleinen dingen maar die kwamen ze goed tegemoed

Alfa romeo

Gullietta

Elroy

Goede service, professioneel en een fijn bedrijf. Zowel de werkplaats als verkoop.

Sander Hasper

Prima garage met top service en we hebben fijn zaken kunnen doen! 👍🏻

Mini

Cooper

Teunis

We zijn ontzettend goed geholpen bij de aankoop van onze auto. Het contact verliep goed en de auto is netjes afgeleverd. Ook hebben we een filmpje ontvangen toen de auto klaar was voor levering, dit... We zijn ontzettend goed geholpen bij de aankoop van onze auto. Het contact verliep goed en de auto is netjes afgeleverd. Ook hebben we een filmpje ontvangen toen de auto klaar was voor levering, dit was top!

Opel

Astra