Sietze

Een fijn bedrijf om een auto te kopen. Super geholpen door Marcel. Auto is in perfecte staat afgeleverd. Alles er aan gedaan wat was afgesproken, en nog iets meer. "Auto Siero" is zeker een adres om... Een fijn bedrijf om een auto te kopen. Super geholpen door Marcel. Auto is in perfecte staat afgeleverd. Alles er aan gedaan wat was afgesproken, en nog iets meer. "Auto Siero" is zeker een adres om te onthouden voor de toekomst

Ford

B-Max

Wals

Top service!

Q2

Riemer

Superfijn en persoonlijk geholpen, het juiste advies voor de beste keuze! De verkoper zet ongevraagd die extra stap om het jou naar de zin te maken.

Volkswagen

Golf Variant

Erwin Jongman

Vriendelijk correct en To de point. Komen na wat ze zeggen. Top auto dealer.

Q2

Wijnbergen Groenvoorziening

Prima zaak, we hebben onze tweede bus daar al gekocht. Heldere communicatie, snelle zaken, goede prijs en prima service. Een aanrader!

Ford

Transit Custom

Lars

Wij zijn erg tevreden over garage Siero. We hebben een goede prijs voor onze inruil gekregen, zijn fijn geholpen en hebben steeds prettig contact gehad. Ook een kleine miscommunicatie werd met een... Wij zijn erg tevreden over garage Siero. We hebben een goede prijs voor onze inruil gekregen, zijn fijn geholpen en hebben steeds prettig contact gehad. Ook een kleine miscommunicatie werd met een tegemoetkoming op een fijne manier opgelost. Het aflever pakket is zeer compleet en de auto is in perfecte staat opgeleverd. Zeker de verre reis waard!

A4 Avant

Bram leenhouts

Wij hebben al jaren een goede ervaring met autobedrijf siero.
We kunnen, als er iets is altijd terecht en het wordt altijd goed opgelost. Dus positief in alles.

Renault

Scenic

P.J. Ruijgrok

Snel en betrouwbaar, duidelijk door video auto en informatie

Ford Transit Custom

TRANSIT CUSTOM

Edwin Peters

We zijn vriendelijk geholpen en hebben een mooie auto gekocht. Op de dag van ophalen ook nog een persoonlijk filmpje. Dat maakte het helemaal af.

Volkswagen

Passat GTE