Hilko Brul

Goede service en aangename mensen.

Renault

Megane estate

Trustfull Service

Hallo,

Een goede service!
Vriendelijk personeel die je goed adviseert, ook na de koop jou te woord wilt staan.

Audi A3

A3

Boons

Nadat ik bij een andere autogarage een slechte ervaring heb gehad werd ik getipt over Auto Siero. Naar alle tevredenheid heb ik hier een FordFocus gekocht.

Ford

Focus

Richard Huijpen

Zeer netjes geholpen en ook zeer tevreden met de aflevering van de auto.

BMW

5 GT

T Kroesen

Auto via internet gevonden, hup richting knaggenburg. Best een flink eind rijden vanuit Arnhem dus dan hoop je maar dat de auto het ritje waard is. Je wordt warm ontvangen met een bakje koffie. Geen... Auto via internet gevonden, hup richting knaggenburg. Best een flink eind rijden vanuit Arnhem dus dan hoop je maar dat de auto het ritje waard is. Je wordt warm ontvangen met een bakje koffie. Geen haast, je mag op je gemak rondkijken en ja hoor de auto zag er prima uit! Een paar puntjes van aandacht maar dat zou allemaal netjes geregeld worden. Achteraf bleek de grill kapot te zijn, dit hadden wij ( zowel ik als de verkoper) niet gezien maar de monteur die de laatste check deed wel! Ik werd gebeld en er was nog snel een nieuwe grill besteld want ze wilden de auto enkel in topstaat afleveren. En zo leuk... een persoonlijke videoboodschap waarin ik mijn auto vooraf nog even kon bewonderen. Dat doen jullie goed jongens! Prima service en zeer prettige ervaring.

Renault

Megane

Dennis van Kruisbergen

Prima afhandeling van de koop.
Alles netjes afgewerkt wat op ons lijstje stond Ze denken mee in oplossingen.

Seat

Al tea xl

Andre van de Beek

Top bedrijf
Al diverse auto’s hier gekocht, zeer betrouwbaar en vakkundig en afspraak is afspraak bij auto Siero.

Volvo

V60 plug-in hybride

Jeen van Zuiden

Auto keurig afgeleverd conform afspraak. Tevens vervolgafspraak ingepland voor restyle werkzaamheden welke keurig zijn opgelost.

Volkswagen

Passat GTE

S.E. Pelgrom

Niet de eerste auto die wij via Auto Siero hebben gekocht, ook deze keer weer zeer goed geholpen. Voor de volgende auto komen we zeker terug!

Volkswagen

Golf