Klinker

Erg goed, vriendelijk geholpen en uitstekende service en snelle reactie.

Porsche

911

Hottinga

Fijn geholpen, correct en volgens afspraak.

Volvo

V60

Rob Smit

2 maanden geleden een blauwe Mercedes c350e estate gekocht bij auto siero. Ik had een auto gezien in Duitsland meteen Frank gebeld ik was wel geïnteresseerd in die auto. voor dat ik het wist zat... 2 maanden geleden een blauwe Mercedes c350e estate gekocht bij auto siero. Ik had een auto gezien in Duitsland meteen Frank gebeld ik was wel geïnteresseerd in die auto. voor dat ik het wist zat hij al in de auto onderweg naar Duitsland. Het contact met Frank was super. Onze financiering was binnen een paar uur geregeld ook daar had ik geen omkijken naar. De Auto is bij auto siero gekeurd. En helemaal opgepoetst en na gekeken voordat ik de auto pas mee kreeg 😁😁 kortom persoonlijk vind ik het een top bedrijf ze krijgen van mij een dikke vette 10 voor de service en alles eromheen.

Mercedes c350e estate

C350e

Matthijs

Super goede aflevering van de auto volgens de afspraken.

Audi

A3

Van Harte Foods BV

Uitstekend!

BMW

2-serie

Michiel

Na mij bij meerdere auto bedrijven te hebben georiënteerd heb ik gekozen voor auto Siero. Goede prijs kwaliteit verhouding, persoonlijke aandacht en ondersteuning. Vooral de communicatie was vlot en... Na mij bij meerdere auto bedrijven te hebben georiënteerd heb ik gekozen voor auto Siero. Goede prijs kwaliteit verhouding, persoonlijke aandacht en ondersteuning. Vooral de communicatie was vlot en direct. Afspraken worden netjes nagekomen. Ik ben tevreden naar huis gereden met de aangeschafte Peugeot Boxer. Complimenten aan Frank Siero.

Peugeot

Boxer

Mulder

Eerlijke en duidelijke communicatie, prima kwaliteit.

VW

Polo

Wouter Diederen

Ontzettend prettig geholpen bij het vinden van een nieuwe auto

Skoda

Octavia

Walter Hardeman

Zeer prettige ervaring,

Fiat

Frans en Monique Moerman

Professioneel en bijzonder gastvrij. Er is een ruime keuze aan auto's die er stuk voor stuk perfect uitzien en technisch ook prima in orde zijn. Voor ieder wat wils en alles is bespreekbaar, kortom... Professioneel en bijzonder gastvrij. Er is een ruime keuze aan auto's die er stuk voor stuk perfect uitzien en technisch ook prima in orde zijn. Voor ieder wat wils en alles is bespreekbaar, kortom een superbedrijf. Als je bij Siero niet slaagt, dan slaag je nergens!

Mercedes Benz

C350e