Volt elektrotechniek capelle

Supper vriendelijke mensen!!!
Ik voelde me daar op m’n gemak en betrouwbare plek
Zeker een aanrader

Superrrrrrrrr

BMW M4

M4

mmf bv

Goed, en een prettige samenwerking

Renault

trafic

Herman Weening

Opnieuw een auto aangeschaft bij dit prettige bedrijf. Goede voorlichting, betrouwbaar en transparant zijn de kernwoorden.Zo fijn wanneer je een grote aankoop doet. Keep up the good work Roy en... Opnieuw een auto aangeschaft bij dit prettige bedrijf. Goede voorlichting, betrouwbaar en transparant zijn de kernwoorden.Zo fijn wanneer je een grote aankoop doet. Keep up the good work Roy en Frank Siero.

Citroen

C4 Picasso

Peter Stoutjesdijk

Klantvriendelijk open en duidelijk zonder mooie praatjes.

Volvo

TC 40

Rob Smit

Heel goed bedrijf we zijn super goed geholpen leuke mensen en onze financiering was binnen no time geregeld echt een aanrader 👌🏻

Mercedes

C350e

Carlijn Hogema

Betrouwbaar en bekwaam, snel geholpen, goede service.

Mitsubishi

Outlander

De Weerd

Vandaag mijn Toyota Aygo opgehaald. Een net, proffessioneel bedrijf. De auto was volgens afspraak rijklaar klaar gemaakt en netjes gepoetst. Als er wat mist wordt dat ook geregeld. Dank jullie wel... Vandaag mijn Toyota Aygo opgehaald. Een net, proffessioneel bedrijf. De auto was volgens afspraak rijklaar klaar gemaakt en netjes gepoetst. Als er wat mist wordt dat ook geregeld. Dank jullie wel voor de service!

Toyota

Aygo

Martijn Schakelaar

Goed, persoonlijk, vriendelijk

Renault

Scenic

Jaimy Soares Cinematografie

Als zelfstandige bij Auto Siero mijn eerste bedrijfsauto gekocht. Toch wel een spannend ding. De heren hebben mij heel erg leuk geholpen en mede daardoor heb ik ook het onderhoud bij Auto Siero... Als zelfstandige bij Auto Siero mijn eerste bedrijfsauto gekocht. Toch wel een spannend ding. De heren hebben mij heel erg leuk geholpen en mede daardoor heb ik ook het onderhoud bij Auto Siero laten doen. Nu onlangs de eerste auto ingeruild voor een andere met grotere laad capaciteit. Weer super geholpen. Als je vragen hebt nemen ze de tijd voor je en de video die word gemaakt als de auto voor je klaarstaat is toch wel de kers op de taart.
Ik zie mezelf nog vele jaren bij Auto Siero over de vloer komen zowel in de showroom als in de garage want ook daar zitten toppers.

Dacia

Dokker