Walter Hardeman

Zeer prettige ervaring,

Fiat

Frans en Monique Moerman

Professioneel en bijzonder gastvrij. Er is een ruime keuze aan auto's die er stuk voor stuk perfect uitzien en technisch ook prima in orde zijn. Voor ieder wat wils en alles is bespreekbaar, kortom... Professioneel en bijzonder gastvrij. Er is een ruime keuze aan auto's die er stuk voor stuk perfect uitzien en technisch ook prima in orde zijn. Voor ieder wat wils en alles is bespreekbaar, kortom een superbedrijf. Als je bij Siero niet slaagt, dan slaag je nergens!

Mercedes Benz

C350e

Sanne Holman

Mooi aanbod, prettig contact en goede nazorg.

Audi

Allroad A4

Marcel van den Berg

Erg prettig bedrijf om een auto te kopen, Edwin is ons tegemoet gekomen met het bezichtigen van de auto doordat wij weinig tijd hadden om een bezichtiging in te plannen. Mondeling een afspraak... Erg prettig bedrijf om een auto te kopen, Edwin is ons tegemoet gekomen met het bezichtigen van de auto doordat wij weinig tijd hadden om een bezichtiging in te plannen. Mondeling een afspraak gemaakt voor een testrit onder voorbehoud tot koop. Na de proefrit auto direct mee kunnen nemen. Super service en voor ons een perfecte oplossing. Inmiddels de auto 3 weken in gebruik en erg tevreden.

Ford

S-max

Bart van Weenen

Zeer prettige sfeer

Menze

Zeer goed, correct en volgens afspraak

Volkswagen

Super service

Bmw

X3 M40i

Jfs

Uitstekend en eerlijk bedrijf, goed en vriendelijk ontvangen

Bmw

530e

Cornelis

Zeer prettig geholpen bij aanschaf occasion, bij vragen is er direct reactie met de drive om het goed op te lossen