SamSam Zwartsluis

Prettig bedrijf om mee zaken te doen. Prive hebben we hier al meerdere auto's gekocht en nu ook voor een bedrijfswagen goed geslaagd.

Hoefsmit

Vriendelijk en betrouwbaar

Skoda

Karoq

Erik

Vlotte afhandeling met koop en verkoop. Niet helemaal afspraken nagekomen. Moest zelf nog langs de dealer voor terugroep actie. De beloofde nieuwe matten niet in de auto. Vandaag alle garantie... Vlotte afhandeling met koop en verkoop. Niet helemaal afspraken nagekomen. Moest zelf nog langs de dealer voor terugroep actie. De beloofde nieuwe matten niet in de auto. Vandaag alle garantie dingen verholpen en de afgesproken beurt gehad. Gratis vervangend vervoer. Jammer dat ze zo ver weg zitten.

Volvo

V70

Reactie Auto Siero:

Goedemiddag Erik,
Hartelijk dank voor je feedback!
Goedemiddag Erik,
Hartelijk dank voor je feedback!
De mattenset was destijds nog in bestelling en een terugroepactie kan (gelukkig) kosteloos worden uitgevoerd bij een (lokale) dealer. Op verzoek van klant kunnen wij dit voor levering laten uitvoeren.
De onderhoudsbeurt die wij normaliter voor levering uitvoeren was de auto nog niet aan toe.
Daarom vonden we het samen een goede en bovenal schappelijke oplossing om deze pas uit te voeren als de auto er daadwerkelijk aan toe was. Zo’n 15000 km na verkoop, wat voor jou ongeveer 6 maanden rijden was. Dit kwam precies overeen met einde garantieperiode, waardoor we eventuele garantiepuntjes mooi konden combineren met de onderhoudsbeurt. Zo gezegd, zo gedaan!
Ik wens je nog veel plezier met de prachtige Volvo en de afstand naar ons toe lijkt me toch geen probleem met die auto! 😉

Frans Nijhof

Erg goed !

Volvo

XC60 D4

KEES KOOIMAN

Netjes en vriendelijk geholpen via email, w-app en telefoon en tijdens het afleveren.
Na afleveren waren er nog wat puntjes die verholpen moesten cq moeten worden maar daar wordt netjes en constructief aan gewerkt.

Toyota

Corolla

Ali

Ik raad het zeker iedereen aan om hier een auto te kopen. Goed geholpen en de heren zijn heel aardig en deskundig. Top heren ga zo door.

Citroën

Roodenburg

Prettig contact, auto in showroomstaat afgeleverd.

Mitsubishi

Outlander PHEV

S. Luchtenberg

Fijn bedrijf, neemt de tijd en helpt mee zoeken naar de auto die je wil. Klasse

Ford

Kuga

Herman Koek

Prima bedrijf die met je meedenken