Irene

Via mijn broer zijn we bij Auto Siero terecht gekomen. We wisten wat voor auto we graag wilden hebben en Roy is voor ons gaan zoeken. Vorige week hebben we onze nieuwe auto opgehaald! We zijn heel... Via mijn broer zijn we bij Auto Siero terecht gekomen. We wisten wat voor auto we graag wilden hebben en Roy is voor ons gaan zoeken. Vorige week hebben we onze nieuwe auto opgehaald! We zijn heel erg goed geholpen en hij nam echt de tijd voor ons.

Peugeot

308 sw

Andries Baalbergen

Vandaag mijn BMW 316 touring opgehaald. Mooi!
Vandaag mijn BMW 316 touring opgehaald. Mooi!
Vriendelijk, open en duidelijke communicatie. Nieuw gekochte auto keurig volgens afspraak afgeleverd. Reële vraagprijs én nette inruilprijs. Tot nu toe: TOP!

Bmw

316 touring

Willem

Als oud voetballer altijd kritisch en bij Auto Siero krijg ik de service die ik verwacht. Wordt goed meegedacht en altijd een oplossing aangeboden. Heel fijn!!! En after service is ook uitstekend!!... Als oud voetballer altijd kritisch en bij Auto Siero krijg ik de service die ik verwacht. Wordt goed meegedacht en altijd een oplossing aangeboden. Heel fijn!!! En after service is ook uitstekend!! Bedankt daarvoor. Geeft vertrouwen!!!

Range rover

Evoque

Jan Veen

Super

Mitsibitschi

Outlander

P van pelt onderhoud

Goede ervaring snel contact en hele goeie service

Volkswagen

Transporter

Y.J.Schilthuis

Vriendelijke ontvangst. Goede ervaring. Wel hinderlijk, dat gesprek steeds onderbroken werd door inkomende telefoontjes.

Volkswagen Golf GTE

Theo Dijkstra

Prettig en betrouwbaar

Ford

Mondeo

Spreij

Fantastische service van zeer enthousiaste verkopers

Range Rover

Velar

A. Hassing

Goed bedrijf, goede service.
Omdat ik met een Hernia zat hebben ze de auto keurig bij mij thuis afgeleverd.

VW Passat

De LangeLuc

Goede ontvangst door Roy en Frank in de garage.
Mooie condities en netjes afgeleverd Top

Audi

A3 1.6 Tdi