Vond je het bestellen gemakkelijk?

Jelle

Bestelling ging prima, levering DPD wat gefragmenteerd

Simone schoordijk

Super

Veel.afleverpunten en snel verstuurd

Wat vond je het zwakste punt in onze webwinkel en zou je ons adviseren om aan te passen.

Nier gevonden

De bree goed bedrijf

Goed en betrouwbaar denkt mee

Denkt mee met het bestelde

R.KLuvers

Prima service

Theo niemer

Banden prima geleverd mooie prijs, montage kosten klopten niet helemaal was duurder geworden en er kwam verwijderings bijdrage bij, misschien dit beetje updaten, verder prima !

Makkelijk bestellen, heldere info. Goede email opvolging. Alleen de bestelling volgen bij de externe bezorgdienst werkte niet bij 1 van de 2 bestellingen.

Helder verloop.

Realistische bezorgmoment.

ik

Prima.

ik kon niet met paypal betalen.

Reactie Autobanden Prijsvechter:

Beste klant.
Bedankt voor de fijne review. Wij werken niet met Paypal vanwege de hoge kosten, welke moeten worden doorberekend aan de klant. We houden liever de prijzen laag.
Met...
Beste klant.
Met vriendelijke groet. Etienne van Autobanden Prijsvehter.

Van der vliet

Opzich prima geregeld allemaal.

Alleen moet je wel rekening houden met ruim 5 werkdagen levering ipv 1 a 2 dagen.

Reactie Autobanden Prijsvechter:

Beste heer van der Vliet,
Bedankt voor uw review.
Beste heer van der Vliet,
Bedankt voor uw review.
Uiteraard hebben wij het nagekeken en zien dat er 1 pakket binnen de gestelde levertijd is geleverd. Het andere pakket is helaas een aantal dagen blijven staan bij DPD. Dit kan soms voorkomen helaas. Uiteraard wensen we u veel plezier met de nieuwe banden en onze excuses dat het wat langer duurde dan dat u gewend bent van ons. Met vriendelijke groet. Deborah van Autobanden Prijsvechter

Jw Bollen

Ok