Vond je het bestellen gemakkelijk?

R. A.W

Snel geleverd en de banden zijn recente Dot, klasse

Recente Dot.

Pluijm

Snel geleverd en goede staat

Wat vond je het zwakste punt in onze webwinkel en zou je ons adviseren om aan te passen.

Niets

Harry Nak

Heel goed en aanbevelenswaardig.

Verse banden

Tussen bestellen en afleveren zat veel tijd

Jansen

Ruime keus en beste prijs.

Duidelijke website

Houden zo

Prima in orde

Duidelijke informatie

Evert Ekkelboom

Hele goede afhandeling ook qua aangesloten montage bedrijven

De prijs

Henk

Makkelijk en snel bestellen

Hermsns

Redelijk goed

Bestel procedure

Langere levertijd dan was toegezegd

Rob

Goede website, scherpe prijzen, bestellen ging makkelijk en de afhandeling bij het servicepunt was super. Ik ben heel erg tevreden en zal zeker terugkomen wanneer ik in de toekomst nieuwe banden... Goede website, scherpe prijzen, bestellen ging makkelijk en de afhandeling bij het servicepunt was super. Ik ben heel erg tevreden en zal zeker terugkomen wanneer ik in de toekomst nieuwe banden nodig heb.

Scherpe prijzen en vlotte afhandeling