Vond je het bestellen gemakkelijk?

Henk

Makkelijk en snel bestellen

Hermsns

Redelijk goed

Bestel procedure

Wat vond je het zwakste punt in onze webwinkel en zou je ons adviseren om aan te passen.

Langere levertijd dan was toegezegd

Rob

Goede website, scherpe prijzen, bestellen ging makkelijk en de afhandeling bij het servicepunt was super. Ik ben heel erg tevreden en zal zeker terugkomen wanneer ik in de toekomst nieuwe banden... Goede website, scherpe prijzen, bestellen ging makkelijk en de afhandeling bij het servicepunt was super. Ik ben heel erg tevreden en zal zeker terugkomen wanneer ik in de toekomst nieuwe banden nodig heb.

Scherpe prijzen en vlotte afhandeling

Peter

Goede service en prijs.

Prijs.

Ronald van Riel

Goedkoop en snel

prijs en snelheid van het maken van een afspraak voor de bandenwissel

Kees Kneijber

Prima en snel geleverd

Duidelijke verkoop

Ronald

Goede aanschaf prijs, bijzonder goede service.

Melissa

Snelle en betrouwbare service, daarnaast goed betaalbare banden.

Uitgelichte banden bovenaan de pagina

Site ging niet direct door naar banden kiezen toen ik het service punt had gekozen

Nera Herceglic

Perfecte dienstverlening. Zeer recente DOT!! Klasse