Vond je het bestellen gemakkelijk?

Van de werforst

Echt heel slecht

Wat vond je het zwakste punt in onze webwinkel en zou je ons adviseren om aan te passen.

Klopt niks van

Reactie Autobanden Prijsvechter:

Beste Veronica, bedankt voor uw bericht. We gissen even naar wat u dwars zat, aangezien de review geen info oplevert en u nergens op reageert. Wij denken de iets langere levertijd.
Levertijden...
Levertijden wat langer helaas vlak voor en tijdens de vakantieperiode.
Het is drukker met banden en ook de koeriersdiensten werken in de vakantie met minder personeel.
Dit geven wij aan in de FAQ, bij het product onder de informatiebutton en op de pagina https://www.autobanden-prijsvechter.nl/info/alles-over-levering/
Helaas was uw order blijven hangen, omdat u bij uw naam uw emailadres had opgegeven. Dat snapte de computer niet.
Wij kregen de geautomatiseerde bestelling dan ook terug van onze leverancier, waardoor uw order opnieuw moest worden besteld.
Derhalve had uw order wat vertraging.
Onze excuses daarvoor.
Etienne
Autobanden Prijsvechter

Edelachtbare

Juiste banden snel te vinden op de site. Bestellen gaat ook makkelijk en binnen de tijd netjes afgeleverd. Track&Trace gaat via Duitsland en ook in die taal.

Concurrerende prijs en handig is de mogelijkheid om de banden bij een aangesloten garagebedrijf te laten monteren voor € 20 p/b.

Iets specifieker zijn over het juiste bezorgmoment. Na orderpicking lijkt de order een tijd stil te liggen.

Autobanden Prijsvechter

Een snelle site die mij uitgebreide en goede info gaf. Verder was de bestelling, de betaling en de verdere informatie prima. De informatie die montagebedrijven geven over de prijs die zij berekenen... Een snelle site die mij uitgebreide en goede info gaf. Verder was de bestelling, de betaling en de verdere informatie prima. De informatie die montagebedrijven geven over de prijs die zij berekenen is zeer actueel omdat die door de Autobanden Prijsvechter wordt bewaakt. Ik heb dat zelf ervaren. Mijn complimenten voor deze aanpak.

Snelle site. Goed en uitgebreide informatie.

Ik heb geen negatieve punten over de Prijsvechter.

zaher

goed beveiligen

Bekir Karagoz

Banden zijn goedkoop, alleen te laat geleverd als wat er op de website stond aangegeven.

Goedkoop

Was goed alleen levertijd klopte klopte niet, ik heb veel later binnen gekregen.

Reactie Autobanden Prijsvechter:

Beste Bekir. Bedankt voor uw review. Het klopt dat er 2 dagen later is geleverd dan gepland. Dit heeft te maken met de vakantieperiode. Soms gaat het snel, soms wat langzamer, afhankelijk van de... Beste Bekir. Bedankt voor uw review. Het klopt dat er 2 dagen later is geleverd dan gepland. Dit heeft te maken met de vakantieperiode. Soms gaat het snel, soms wat langzamer, afhankelijk van de personele bezetting bij DPD en GLS. (ook de chauffeurs en magazijnmedewerkers gaan met vakantie) Hierop hebben we geen invloed Dit geven wij ook aan op onze website bij o.a. het product. Desondanks excuses voor de vertraging. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe banden.
Met vriendelijke groet, Daniël van Autobanden Prijsvechter.

H Wijnsma

Prima , levering duurde iets langer dan gedacht, wel vrijwel nieuwe banden (dotcode)

John van Hartevelt

Overzichtelijke website. Snelle reactie en afhandeling. Bestelde banden tijdig afgeleverd.

Duidelijk en overzichtelijk. Eenvoudig banden bestellen.

Mulder Alphen aan den Rijn

Prima prijs,snelle levering,goede communicatie.

Idem.

Ben

Goede kwaliteit, reageert snel, snel Verzending