Vond je het bestellen gemakkelijk?

Serge

Uitstekend!

1. Doen wat ze beloven
2. Ze vragen na bij (schijnbaar) onlogische bestelling

Wat vond je het zwakste punt in onze webwinkel en zou je ons adviseren om aan te passen.

1. De exacte foto van de bestelde band mistte op de site. Daardoor moest ik louter op basis van de naam van de band beoordelen of de bestelde band ook daadwerkelijk herkenbaar was bij het... 1. De exacte foto van de bestelde band mistte op de site. Daardoor moest ik louter op basis van de naam van de band beoordelen of de bestelde band ook daadwerkelijk herkenbaar was bij het montagepunt. Dit was gelukkig wel het geval. Een foto had extra bevestigingsinfo kunnen leveren.
2. De levertijdschatting (incl track & trace) aan het montagepunt was prima; vervolgens bleef het even stil en heb ik ter ontvangstbevestiging maar zelf het montagepunt gebeld om een afspraak te maken. Een montageafspraak was daarna pas bijna 10 dagen later. Ik kwam daardoor bijna in de problemen omdat het apk keuringsstation (een andere garage) de oude banden wilde afkeuren. (het montagepunt voerde geen onderhoudsbeurten en apk-keuringen)
Maw. een schatting van het reële montagemoment zou mij geholpen hebben (waarbij ik mij realiseer dat dat buiten jullie proces en verantwoordelijkheid ligt)

v dorst

kwaliteit product

het verzenden met dpd was een ramp vertelde dat ze langs waren geweest tot 2 x toe en dat er niemand thuis was.
helaas maar camera beelden zeggen toch echt dat er niemand langs was geweest.

el patron

goedkoop

Chris

WAARDELOZE ERVARING!! Bestellen was eenvoudig. Levering slecht, support slecht. Het garagebedrijf dat de banden zou bevestigen bleek dit helemaal niet te willen doen. Banden werden ergens anders... WAARDELOZE ERVARING!! Bestellen was eenvoudig. Levering slecht, support slecht. Het garagebedrijf dat de banden zou bevestigen bleek dit helemaal niet te willen doen. Banden werden ergens anders geleverd, zonder mij te informeren. Helpdesk zei we hebben geleverd, en het garagebedrijf werkt niet mee, succes verder, tot ziens! Geen oplossing, niet de banden naar een ander bedrijf sturen. Nee, mijnheer haalt u ze zelf maar op en zoek het maar uit bij een andere garage. NOOIT MEER MET DIT BEDRIJF

Bestelproces

Support

Reactie Autobanden Prijsvechter:

Beste Chris. Spijtig dat de levering niet zo is gegaan als gewenst. Onze excuses daarvoor. Ook wij vinden het belachelijk, dat een montagepartner ineens niet meer wil monteren. Dat hebben ook wij in... Beste Chris. Spijtig dat de levering niet zo is gegaan als gewenst. Onze excuses daarvoor. Ook wij vinden het belachelijk, dat een montagepartner ineens niet meer wil monteren. Dat hebben ook wij in ons bijna 17 jarig bestaan nooit eerder meegemaakt. Gelukkig kon u kiezen voor een alternatief montagepunt. Wij hebben u gevraagd om de banden op te halen bij het 1e montagepunt. Dit omdat afhalen door DPD en doorleveren naar een montagepunt 1.8 KM verderop, soms wel 7 dagen kan duren. Deze manier was voor u de snelste oplossing. U kon de banden afhalen en gelijk doorrijden naar het alternatieve montagepunt in de buurt. Wij dachten zo een gedegen oplossing te hebben geboden, maar u dacht er blijkbaar anders over. Dat betreuren wij en nogmaals onze excuses voor het ongemak. Desondanks wensen we u veel plezier van de nieuwe Westlake banden.

Paul

Bestelling, prijs en aanlevering bij DPD was goed. Levering door DPD duurde bijna een week en is slecht.

Prijs/kwaliteit verhouding.

Levering door DPD

Reactie Autobanden Prijsvechter:

Beste Paul, Bedankt voor de review. De levering was 1 dag langer dan aangegeven. Echter is het momenteel druk vanwege de aankomende zomervakantie en kan levering iets uitlopen. Dat geven wij ook aan... Beste Paul, Bedankt voor de review. De levering was 1 dag langer dan aangegeven. Echter is het momenteel druk vanwege de aankomende zomervakantie en kan levering iets uitlopen. Dat geven wij ook aan op de website. Mocht u hier hinder van hebben ervaren, dan onze excuses daarvoor.

M.

Ik wacht al2 weken op mijn banden.nog niets

Reactie Autobanden Prijsvechter:

Beste M. ( Naam bij ons bekend ) Er was iets mis met het adres, waardoor DPD het niet kon vinden. Wij hebben de banden opnieuw verzonden en gelukkig heeft u ze nu alsnog binnen. Wij wensen u veel... Beste M. ( Naam bij ons bekend ) Er was iets mis met het adres, waardoor DPD het niet kon vinden. Wij hebben de banden opnieuw verzonden en gelukkig heeft u ze nu alsnog binnen. Wij wensen u veel plezier van de banden.

Willem

Geen problemen

Goed overzichtelijk

Rohan Elings

Levertermijn zoals vermeld op de website wordt niet waargemaakt. Track and trace werkte voor één set van 2 banden niet. Informatievoorziening sowieso summier. Opgegeven telefoonnummer van... Levertermijn zoals vermeld op de website wordt niet waargemaakt. Track and trace werkte voor één set van 2 banden niet. Informatievoorziening sowieso summier. Opgegeven telefoonnummer van montagebedrijf klopte niet. Montagebedrijf heeft niet laten weten dat de banden afgeleverd waren. Al met al geen top transactie. Kwaliteit van de banden en prijsstelling is daarentegen wel goed.

Kwaliteit en prijsstelling zijn goed.

Mate en snelheid van informatievoorziening

Reactie Autobanden Prijsvechter:

Beste Rohan, Bedankt voor je review.
Beste Rohan, Bedankt voor je review.
Ik wil graag betwisten, dat de trackingnummers niet werkten. Wij hebben ze beide 2x op verschillende data getest en 2 x was openen geen enkel probleem en was de informatie duidelijk zichtbaar.
Dit hebben wij op 08-6 ook aan u bevestigd.
Wat betreft het montagepunt, wij zullen hen aanspreken. Zij behoorden u te bellen. Dit hebben wij bij de montage-aanmelding verzocht aan hen en het stond zelfs op de sticker.
De levertijd is wat aan de langere kant geweest. Dit komt door de zomerbandenwissel. Dit vermelden wij ook bij het product ( onder "meer informatie" en op https://www.autobanden-prijsvechter.nl/info/alles-over-levering/ en https://www.autobanden-prijsvechter.nl/cms/faq/levering-en-pakketdienst/
Desondanks vinden we het jammer dat u niet tevreden bent en bieden we daarvoor onze excuses aan.
Uiteraard wensen we u veel plezier met de nieuwe banden !
Deborah van Autobanden Prijsvechter

Frans Miesen

Ik had banden 15 Inc besteld maar moest 16 Inc zijn ,na een telefoontje werd het in goede orde omgezet waar door ik toch nog de goede banden kreeg waarvoor mijn dank.

Ze doen wat ze beloven.

Nvt