Vond je het bestellen gemakkelijk?

Ruud

Makkelijk inkopen en advies met kleine prijzen. Bedankt!

Wat vond je het zwakste punt in onze webwinkel en zou je ons adviseren om aan te passen.

Ik kon geen ventieltjes vinden

Vancrayelynghe

Na 1 week nog geen track and trace code ontvangen. Op mijn mail met daarin de vraag waar de code bleef kreeg ik een vrij kort antwoord dat de code al was verstuurd. Ik heb de code nooit ergens... Na 1 week nog geen track and trace code ontvangen. Op mijn mail met daarin de vraag waar de code bleef kreeg ik een vrij kort antwoord dat de code al was verstuurd. Ik heb de code nooit ergens gevonden, ook niet in spam etc.
Volgens de site neemt het montage bedrijf contact op en is dit vaak binnen 2 dagen, maar ook hier heb ik ruim anderhalve week op gewacht. Volgens het montage bedrijf kwam dit door de communicatie vanuit prijsvechter.

Snelle reactie op mail met vraag.

Beste heer Vancrayelynghe
Bedankt voor uw review.
Wat betreft de trackingcodes, dit zullen wij nogmaals bekijken. Ons systeem geeft aan deze te hebben verzonden.
Wat betreft het...
Beste heer Vancrayelynghe
Bedankt voor uw review.
Wat betreft het montagepunt, is het onmogelijk, dat zij geen mail van ons hebben ontvangen, met het verzoek om u te bellen na binnenkomst. Deze mail is gekoppeld aan ons verzendsysteem en gaat er geautomatiseerd uit. Dit systeem werkt al 16 jaar perfect. Wij denken dan ook dat het montagepunt er ( wellicht in de drukte) overheen heeft gekeken.
Uiteraard hebben wij hen verzocht dit in de gaten te houden.
Onze excuses voor het ongemak.
Wij wensen u veel plezier van uw aankoop.
Met vriendelijke groet. Daniël (Team Autobanden Prijsvechter)

Job.stigter

Netjes en snel geholpen door autobandenprijsvechter.nl Goed op de hoogte gehouden via de mail na het kopen van 4 banden. Bij de montage (bij de door mij gekozen garage) wel 10 euro verwijdering... Netjes en snel geholpen door autobandenprijsvechter.nl Goed op de hoogte gehouden via de mail na het kopen van 4 banden. Bij de montage (bij de door mij gekozen garage) wel 10 euro verwijdering kosten moeten betalen, zelfs nadat ik de bon overlegde waarop vermeld staat dat die al betaald zijn door autobandenprijsvechter.nl Verder is alles goed verlopen en is deze banden site een aanrader.

Werken duidelijk, met korte lijntjes, via mail, tegen concurrerende prijzen.

Beste Job,
Bedankt voor uw leuke review.
Beste Job,
Bedankt voor uw leuke review.
Minder leuk natuurlijk dat uw eigen garage nogmaals verwijderingsbijdrage heeft gerekend en dan nog meer dan de werkelijke prijs.(2.06 euro)
Helaas kunnen we hierin niet voor u bemiddelen, maar wij gaan dit wel melden bij de BEM, de vanuit de regering uitvoerende instantie. Mocht hier nog vervolg op komen, dan hoort u van ons.
Met vriendelijke groet, Etienne van Autobanden Prijsvechter

R.

Goede prijzen en snelle levering....Top!

Ton

Goede en snelle levering zoals omschreven .

qfivq[fivhq[v

Goede communicatie en levering volgens informatie

Goede commmunicatie

Snelheid levering erg traag t.o.v. levering via dealer

Reactie Autobanden Prijsvechter:

Beste ( naam bij ons bekend )
Bedankt voor uw review.
Beste ( naam bij ons bekend )
Bedankt voor uw review.
De dealer is sneller omdat hij altijd bij 1 Nederlandse standaard leverancier besteld. Deze leveren snel maar rekenen een veel hogere prijs. Daarom betaalt u bij de dealer ook de hoofdprijs.
Wij kopen het in bij 1 van onze aangesloten leveranciers in Europa. Omdat onze banden dus uit Duitsland, Frankrijk of Italië kunnen komen is de levertijd iets langer, maar uw aankoopprijs veel lager.
Zelf maakt u dan ook de keuze voor de combi levertijd snel / hoofdprijs of iets langer wachten tegen een veel betere prijs.
Hopende het zo te hebben verduidelijkt.
Etienne van Autobanden prijsvechter

Kampen

Snelle levering, maar krijg geen bericht wanneer ze worden geleverd. Dit ligt waarschijnlijk aan DPD

Geen bericht voor tijdstip l evering

Beste heer Kampen,
Beste heer Kampen,
Bedankt voor uw review.
Via de trackingcode, kunt u zien wanneer er wordt geleverd. Bij DPD kunt u dan via "predict" zien hoe laat zij komen. Dit leggen we ook uit in de trackingmail die u van ons ontving.
Mocht dit niet duidelijk zijn geweest, dan excuseren we ons hiervoor.
Hopende u zo voldoende te hebben geïnformeerd,
Etienne van Autobanden Prijsvechter

Korporaal

Goede up to date banden.

Komen hun afspraken na!

Hebben ze niet!

Van den berg

Onzeker over het bedrijf ,het blijft toch een zwart gat waar je je geld naartoe stuurt, maar 3 dagen en DPD stond op de stoep . Keurig verpakt en zeer recente dot nummers ,goed product , snelle... Onzeker over het bedrijf ,het blijft toch een zwart gat waar je je geld naartoe stuurt, maar 3 dagen en DPD stond op de stoep . Keurig verpakt en zeer recente dot nummers ,goed product , snelle bezorging.

Vermelding van de codes van de banden en met of zonder velgrandbeschermer

Beste heer / mevrouw van den Berg,
Bedankt voor uw review.
Jammer dat we de twijfel niet konden wegnemen en dat u zich ongerust maakte over uw bestelling.
Wij proberen zo transparant...
Beste heer / mevrouw van den Berg,
Bedankt voor uw review.
Wij proberen zo transparant mogelijk te zijn naar de klant toe. Met meer dan 5000 reviews van andere klanten, met alle gegevens van ons inzichtelijk op onze website.
Ook voor ons is dit een probleem. Voor de volgende keer, mocht u twijfelen aan een website, check dan het volgende:
1) toets naam van bedrijf in in Google samen met het woord klachten. Dan weet u vaak al genoeg.
2) Kijk of alle gegevens op de website staan. Kvk nummer, BTW nummer. Deze kunt u ook controleren.
3) Check de website op https://www.politie.nl/aangifte-of-melding-doen/controleer-handelspartij.html
4) Als de website op de 1e pagina staat van Google ( geen betaalde advertenties kiezen ), dan is het een website die al lang bestaat. Het duurt minimaal een half jaar tot 1 jaar om op deze 1e pagina te komen. Een nep website bestaat niet zo lang.
Hopende u hiermee te hebben geholpen.
Met vriendelijke groet, Etienne van Autobanden Prijsvechter

georg

Voor een goede prijsde banden die ik wil, geleverd bij de garage die ik wil

onoverzichtelijk, direct een band kunnen zoeken of een montage punt, zou al een verbetering zijn.