Vond je het bestellen gemakkelijk?

Kenneth Jaspers

Top! Ik bestel de volgende keer weer

Klantgericht, proactiviteit ondanks de vakantieperiode. Uiterst bereikbaar bij vragen. Etienne is bij uitstek de persoon om je vragen te stellen.

Henk Wustenhoff

Wat vond je het zwakste punt in onze webwinkel en zou je ons adviseren om aan te passen.

Leverancier

Opeldealer Boskamp

Opel dealer bos

Het klopte

Wilco Onstein

Wacht al een volle week op mijn banden.
Telefonisch onbereikbaar!!!
Wel een code gekregen van DPD maar deze blijkt bij hun niet bekend!!
Echt absurd dit...
Wilco Onstein

Tot nu geen!! Mocht ik mijn banden binnen krijgen zal ik het beoordelen.

Niemand bereikbaar!!!

Reactie Autobanden Prijsvechter:

Bedankt voor uw review.
Uw banden hadden vertraging door een storing bij onze leverancier. We hebben u daar keurig van op de hoogte gebracht en u mocht derhalve gratis annuleren.
We zijn...
Bedankt voor uw review.
We zijn momenteel niet altijd telefonisch bereikbaar. Vanwege de vakantieperiode zetten we onze spaarzame krachten liever in op het verwerken van orders en binnenkomende emails.
De emails worden meestal binnen enkele uren al beantwoord tijdens kantooruren. Absurd snel dus! Niet als bij de meeste bedrijven pas na 2-3 werkdagen, wat pas echt absurd is!
Zo bieden we gewoon een prima service.
Met vriendelijke groet, Etienne Autobanden Prijsvechter.

Jeroen Hulsink

Makkelijk besteld en netjes geleverd bij bedrijf naar keuze

Afleveren bij montage bedrijf en de prijs

Dick

Er vragen worden snel beantwoord.

Meer informatie over de velgen en banden.

Van de werforst

Echt heel slecht

Klopt niks van

Reactie Autobanden Prijsvechter:

Beste Veronica, bedankt voor uw bericht. We gissen even naar wat u dwars zat, aangezien de review geen info oplevert en u nergens op reageert. Wij denken de iets langere levertijd.
Levertijden...
Levertijden wat langer helaas vlak voor en tijdens de vakantieperiode.
Het is drukker met banden en ook de koeriersdiensten werken in de vakantie met minder personeel.
Dit geven wij aan in de FAQ, bij het product onder de informatiebutton en op de pagina https://www.autobanden-prijsvechter.nl/info/alles-over-levering/
Helaas was uw order blijven hangen, omdat u bij uw naam uw emailadres had opgegeven. Dat snapte de computer niet.
Wij kregen de geautomatiseerde bestelling dan ook terug van onze leverancier, waardoor uw order opnieuw moest worden besteld.
Derhalve had uw order wat vertraging.
Onze excuses daarvoor.
Etienne
Autobanden Prijsvechter

Edelachtbare

Juiste banden snel te vinden op de site. Bestellen gaat ook makkelijk en binnen de tijd netjes afgeleverd. Track&Trace gaat via Duitsland en ook in die taal.

Concurrerende prijs en handig is de mogelijkheid om de banden bij een aangesloten garagebedrijf te laten monteren voor € 20 p/b.

Iets specifieker zijn over het juiste bezorgmoment. Na orderpicking lijkt de order een tijd stil te liggen.

Autobanden Prijsvechter

Een snelle site die mij uitgebreide en goede info gaf. Verder was de bestelling, de betaling en de verdere informatie prima. De informatie die montagebedrijven geven over de prijs die zij berekenen... Een snelle site die mij uitgebreide en goede info gaf. Verder was de bestelling, de betaling en de verdere informatie prima. De informatie die montagebedrijven geven over de prijs die zij berekenen is zeer actueel omdat die door de Autobanden Prijsvechter wordt bewaakt. Ik heb dat zelf ervaren. Mijn complimenten voor deze aanpak.

Snelle site. Goed en uitgebreide informatie.

Ik heb geen negatieve punten over de Prijsvechter.

zaher

goed beveiligen