Automatisch aanpassing in prijs bij bulkbestelling

Duidelijk informatieverlening, vlotte afhandeling

Telefonisch contact was prima.

Snelle bevestiging en levering.

Je kan bij je eerste bestelling aangeven hoe je wilt betalen. Echter achteraf bleek dat op rekening niet mogelijk was en dat eerste betaald moest worden alvorens geleverd kon worden. Misschien... Je kan bij je eerste bestelling aangeven hoe je wilt betalen. Echter achteraf bleek dat op rekening niet mogelijk was en dat eerste betaald moest worden alvorens geleverd kon worden. Misschien handig om dit aan te geven op de site. In dit geval had in dan direct voor Ideal gekozen.

Nvt

nvt

nvt

Printing Partners N.V.

Goede informatie en een zeer uitgebreid assortiment.

Vriendelijke en efficiënte verkopers.

Nuts of Nature

Service is prima. Je krijgt gauw een reactie. Bestelling was net op tijd.

Assortiment

Verzendkosten is vrij duur. €14,50 ex btw is nogal. Terwijl je via PostNL 6,95 betaald incl btw. Misschien een tip of 3e mogelijkheid.

Reactie Aurora E-commerce:

Beste,
Beste,
hartelijk dank voor uw review. Met betrekking tot uw verbeterpunt over onze verzendkosten; wij leveren zowel nationaal als internationaal en hebben gekozen voor 1 vast verzendtarief (Bij een omvangrijke levering wordt er nog weleens uitgeweken naar een pallet) Met de verzendkosten van €14,50 dekken wij het merendeel van de pakketzendingen, binnen NL en merendeel van EU. Naast verzenden is er nog een keuze voor afhalen van de goederen op ons depot.
Met vriendelijke groeten,
klantenservice blikkenshop

Snelle en vriendelijke service. Afspraken worden op n actieve wijze nagekomen

Vriendelijkheid, afspraken op zeer korte termijn nakomen

rv Centaur

Goede service, denkt mee.

Denkt mee, past kosteloos ontwerp aan zodat beter resultaat verkregen kan worden

ja

nee

Elly florax

Goede communicatie. Ondanks dat 'n lukken tot 2x toe vertraagd waren. Mailen is dezelfde dag antwoord. Grote klasse

Goede communicatie. Klantvriendelijk en een lief cadeautje omdat het mis ging. Hoeft natuurlijk niet. Maar is toch leuk

Ga zo Door!!!