Persoonlijk keukenontwerp
Inspirerende showroom
Contact met verkoper
Informatie en advies

Ilse Senders

Super tevreden. Goed geholpen, netjes en precies gewerkt bij plaatsing. Top. Dank Vincent Nissen van Aswa Helmond.

Bij de aanschaf stond men open voor alle ideeen en adviseerden ze goed wat wel en niet handig was. Veel keuze!

T.O.

Meedenkend, persoonlijk en veel mogelijkheden

Persoonlijk en meedenkend

Beste,
Bedankt voor de 5 sterren review! Fijn om te horen dat je zo tevreden bent met je keuken. Namens ASWA Keukens wensen we je veel kookplezier toe!

Fransen

We zijn prettig geholpen in de winkel. Komen afspraken na die we gemaakt hebben en een goede service!

Planning en problemen direct aangepakt

Beste meneer Fransen,
Bedankt voor de 5 sterren review! Goed om te horen dat je ervaring met ASWA Keukens zo goed is. Veel plezier met de nieuwe keuken!

Maike de Goeij

Een prachtige keuken, denken met je mee en zijn servicegericht

Betrouwbaarheid

Hoi Maike,
Wat fijn dat je ons zo goed beoordeelt, bedankt hiervoor! Geniet van de nieuwe keuken en veel kookplezier gewenst!

van Beek

Goede service en zeer klantvriendelijk. Top!

Ook de service nadat keuken geplaatst is staat ASWA voor je klaar.

Beste van Beek,
Goed om te lezen dat je zo tevreden bent met onze service. Wij wensen je veel plezier met de nieuwe keuken, geniet er van!

Jesse & Lara

Geweldig! Mooie showroom en geweldig geholpen door Vincent.

Er wordt goed meegedacht en advies gegeven.
Ook is er gewoon heel veel mogelijk. Wij hebben echt onze droomkeuken kunnen samenstellen.
Toen de keuken was geplaatst kwam Vincent nog even...
Er wordt goed meegedacht en advies gegeven.
Toen de keuken was geplaatst kwam Vincent nog even langs om te kijken. Dit vonden wij echt heel bijzonder en leuk.

Beste Jesse en Lara,
Fijn om te lezen dat jullie zo tevreden zijn met ASWA Keukens. Bedankt voor de goede review, namens ASWA Keukens wensen we jullie veel kookplezier toe in jullie nieuwe keuken.

Mark Megens

Super service en levering

Denkt mee met de klant

Beste Mark,
Bedankt voor de 5-sterren review en de mooie woorden over ASWA Keukens. We wensen je veel plezier met de nieuwe keuken!

Olla van Deutekom

Professioneel, bevlogen en enthousiast.

Communicatie, vertrouwen, prijs/kwaliteit, afspraak is afspraak.

Beste Olla,
Bedankt voor de mooie woorden en de goede review! Geniet van je keuken en veel kookplezier gewenst.

Sandra Rein

Geweldig en super tevreden

In de showroom zijn veel demokeukens. Verkoper heeft veel ervaring en geeft goed en helder advies. Door de tekeningen kon de aannemer zijn voorbereidingen ook perfect uitvoeren. Monteur heeft... In de showroom zijn veel demokeukens. Verkoper heeft veel ervaring en geeft goed en helder advies. Door de tekeningen kon de aannemer zijn voorbereidingen ook perfect uitvoeren. Monteur heeft jarenlange ervaring en ook dat geeft vertrouwen en maakte het geheel tot een geweldige keuken.

Beste Sandra,
Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent. Bedankt voor de goede review! Heel veel kookplezier gewenst.

Monique Huntjens

Van uitzoeken tot levering perfect verlopen

Meedenken met praktische zaken waar we zelf niet aan gedacht hadden