Persoonlijk keukenontwerp
Inspirerende showroom
Contact met verkoper
Informatie en advies

Jean-Paul van Daelen

Onze ervaring met ASWA is heel erg goed. Je wordt zo goed geholpen en de communicatie met dit bedrijf is erg fijn.
De montage ging zonder problemen. Naderhand kwam nog iemand langs om alles...
De montage ging zonder problemen. Naderhand kwam nog iemand langs om alles nog even na te lopen. Super service.

Alles binnen dit bedrijf klopt. Van advies tot montage en aftersales.

E. Adams

Fijne ervaring en een goede klik met onze verkoopadviseur. Eerlijk advies en een prachtig ontwerp, iets waar we zelf nooit op waren gekomen én binnen ons budget. Met dank aan het geduld van Julia... Fijne ervaring en een goede klik met onze verkoopadviseur. Eerlijk advies en een prachtig ontwerp, iets waar we zelf nooit op waren gekomen én binnen ons budget. Met dank aan het geduld van Julia onze verkoopadviseur, en Peer de monteur voor het eindresultaat.

De opstellingen in de showroom lieten een goed beeld zien van de mogelijkheden. Zo hebben we heel wat rondjes gelopen om de juiste apparatuur en kleuren uit te kiezen... Maar het is gelukt en nu de... De opstellingen in de showroom lieten een goed beeld zien van de mogelijkheden. Zo hebben we heel wat rondjes gelopen om de juiste apparatuur en kleuren uit te kiezen... Maar het is gelukt en nu de keuken er staat is ie nog veel mooier dan gedacht!

Freek L.

Super service, wij zijn heel blij

Van het begin tot het eind hadden we het idee dat er naar ons geluisterd werd en daar werd ook in extreme naar gewerkt. Voor ons een top ervaring.

Klaas Duijn

Een heel positieve ervaring, prachtige showroom, goede voorlichting, meedenkende verkoper, transparante prijzen in offerte, en gelukkig zonder het opdringerige verkoopgedrag dat je bij sommige... Een heel positieve ervaring, prachtige showroom, goede voorlichting, meedenkende verkoper, transparante prijzen in offerte, en gelukkig zonder het opdringerige verkoopgedrag dat je bij sommige andere leveranciers ziet. Ook het plaatsen ging zonder enig probleem, een bestelfoutje werd behulpzaam gecorrigeerd, kortom, zeer tevreden. Een aanrader!

Klantgericht, en zeer verzorgde plaatsing van de nieuwe keuken

Gielissen

Punctueel, meedenkend, monteur Ramon is verschillende malen bij ons geweest en zou ik graag bij ieder bezoek willen laten terugkeren.

Kennis van producten, ruimtelijk inzicht

Harald Bettonviel

Wij hebben een hele goede ervaring met Aswa keukens.
Ons aanrecht blad was beschadigd en dat is heel snel en goed opgelost

Goed advies en zeer goed mee gedacht.

E. Van Dalfsen

Uitstekende adviseur Vincent Nissen, zowel qua materiaal als indeling van onze nieuwe keuken!

Verrassend advies en prima apparatuur.

L.C. Rebergen

Goede voorlichting, prima uitvoering.

Goed geanticipeerd op wensen.

Theo Goossens

Uitstekend

Afspraken worden goed nagekomen, goed bereikbaar en goede service.

Peter de Roodt

Goede en deskundige begeleiding. Zowel persoonlijk als telefonisch.

Accuraat, afspraak is afspraak.