Persoonlijk keukenontwerp
Contact met verkoper
Informatie en advies

Caliskan

Postief, verkoper Bas

goed product en netjes gemonteerd

Beste Caliskan,
Bedankt voor de positieve review! Goed om te horen dat je zo tevreden bent over ASWA Keukens. Veel plezier met de nieuwe keuken.

S.Mollen

Perfecte behandeling in showroom. Verkoper die luisterde naar mijn wensen. Montage verliep prima. Enkele punten die nog in het werk moesten worden ingemeten zijn later geplaatst, waarbij ook enkele... Perfecte behandeling in showroom. Verkoper die luisterde naar mijn wensen. Montage verliep prima. Enkele punten die nog in het werk moesten worden ingemeten zijn later geplaatst, waarbij ook enkele delen met schade vervangen werden. Allemaal heel vakkundig.

Verkoper en montage lieden

Beste S. Mollen,
Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over ASWA Keukens. Gelukkig is alles netjes opgelost en kun je nu genieten van jouw keuken!

Dianne vd Kuylen

Wij zijn super tevreden over de manier waarop we geholpen zijn en er naar onze wensen is geluisterd. Dit heeft tot een prachtig ontwerp en eindresultaat geleid. Waar wij tot op de dag van vandaag... Wij zijn super tevreden over de manier waarop we geholpen zijn en er naar onze wensen is geluisterd. Dit heeft tot een prachtig ontwerp en eindresultaat geleid. Waar wij tot op de dag van vandaag enorm veel plezier van hebben.

Houd rekening met je wensen en de ruimte die je hebt.

Hoi Dianne,
Bedankt voor de 5 sterren review! Goed om te horen dat je zo tevreden bent met het eindresultaat. Veel kookplezier gewenst!

Janssen

Het is een fijne zaak. Heel deskundig advies gekregen van Marc Kruijsen. Hij zette ons aan het denken, stelde de juiste vragen en hij had heel snel door welke droomkeuken bij ons past.

Goed advies!

Beste Janssen,
Bedankt voor de 5-sterren review! Goed om te horen dat u zo tevreden bent over ASWA Keukens. Wij wensen u veel kookplezier!

Hetty & Eric

Professioneel, betrouwbaar, creatief, uistekende prijs/kwaliteit

Uitstekende (after)service, mooie keukens en ontwerpen en passend voor elk budget

Beste Hetty & Eric,
Bedankt voor de goede recensie. Goed om te horen dat jullie zo tevreden zijn over ASWA Keukens. Veel plezier met de nieuwe keuken!

Manon

Professioneel personeel, prachtige keukens.

Erg persoonlijk contact, komt afspraken na, mooie keukens.

Beste Manon,
Bedankt voor de 5-sterren recensie over ASWA Keukens. Fijn dat je zo tevreden bent!
Wij wensen je veel kookplezier!

Tharani Thambiah

Wij zijn super blij met onze mooie nieuwe keuken.

Verkoper denkt mee, wat het beste bij je past. Geeft ook uitleg, waarom iets wel kan of niet.

Beste Tharani,
Bedankt voor de goede recensie over ASWA Keukens. Wij wensen je veel kookplezier toe!

Christina Poppi

Ontzettend blij met mijn keuken!

Ik had niet verwacht zo een mooie keuken voor mijn budget te kunnen krijgen. Vanaf het eerste bezoek aan de showroom kreeg ik er meer vertrouwen in. Het hele proces was erg netjes georganiseerd.... Ik had niet verwacht zo een mooie keuken voor mijn budget te kunnen krijgen. Vanaf het eerste bezoek aan de showroom kreeg ik er meer vertrouwen in. Het hele proces was erg netjes georganiseerd. Adviesgesprekken, de verkoper beantwoorde tussendoor vragen via telefoon of mail, en ik werd altijd op de hoogte gehouden over de planning. Het opmeten was al heel secuur gedaan, en de montage deed daar niet onder. Voor al het verpakkingsmateriaal ben ik gebeld wanneer het ophalen schikt, en ook dat is netjes opgehaald.
Er waren wat kleine oplever punten, maar dat is binnen no time gecorrigeerd- echt top!
Het resultaat is nog veel mooier dan verwacht dankzij het goede kleuradvies, hartelijk dank hiervoor.
Geen gedoe, gewoon goed advies en hele uitvoering!

Hoi Christina,
Hoi Christina,
Allereerst bedankt voor de vele mooie woorden! Het doet ons goed om te horen dat je zo tevreden bent over ASWA Keukens en dat het aankoopproces zo goed is verlopen! Geniet vooral van de keuken en veel kookplezier gewenst!

Thijs

Deze organisatie is zo vol van hun goede naam dat ze niet om kunnen gaan met gemaakte fouten en klachten

Ruime keuze

fam. Schrander

Goed advies, prima service, komen hun afspraken na, nette en secure monteur, goede en betrouwbare organisatie!

Zeer klantgericht, een advies op maat, luistert naar de klant, goede prijs-kwaliteit verhouding en maken graag tijd voor je. Hier is de klant echt koning!

Beste familie Schrander,
Wat goed om te horen dat jullie zo tevreden zijn over ASWA Keukens! Wij wensen jullie heel veel kookplezier toe!