Persoonlijk keukenontwerp
Inspirerende showroom
Contact met verkoper
Informatie en advies

Rene Lemmen

Een erg mooie keuken dankzij een goed ontwerp en een fijne verkoper. Erg blij met keuze voor ASWA.

Goed luisteren, maar geen afbreuk doen aan kwaliteit. Vakkennis tijdens ontwerp. Prettig gesprek en ook plaatsing zonder problemen

Beste Rene,
Beste Rene,
Bedankt voor de 5-sterren review! Fijn dat je blij bent met de keuze voor ASWA Keukens en goed om te horen dat de verkoper naar jouw wensen heeft kunnen handelen. Veel plezier met de nieuwe keuken.

Ton & Marjolein Heijnen

We hadden in 2004 al eerder een keuken bij ASWA Keukens gekocht en waren daar zeer enthousiast en tevreden over, dus voor ons heel logisch om weer opnieuw voor ASWA te kiezen.

Onze design...

Onze design keuken is echt maatwerk en een uitzonderlijk interieurontwerp van Robbert Leemans van ASWA Keukens in Helmond. Voor ons een ware droomkeuken met prachtige functionele apparatuur en schitterend groot hygiënisch composiet werkblad.

De keuken is aangepast op onze wensen en de mogelijkheden die de ruimte in ons huis biedt, rekening houdend met ons budget.

Onze keuken is een echte eyecatcher in onze woonkamer, en een pronkstuk van ons huis, en tegelijk een plek waar je met het gezin kunt samen komen.”

Wij zijn heel tevreden

ASWA BEDANKT ❗️

Ton & Marjolein

Advies, Service, Klantvriendelijkheid en Prijs & Kwaliteit

Beste Ton & Marjolein,
Beste Ton & Marjolein,
Bedankt dat jullie wederom voor ASWA Keuken hebben gekozen. Fijn om te horen dat jullie zo tevreden zijn over de keuken. Wij danken jullie voor de mooie review en wensen jullie heel veel kookplezier toe in jullie keuken, geniet ervan!

Bob de Geus

Bij de aanschaf van onze keuken zijn wij op een zeer inspirerende wijze geholpen door de heer Ronald de Wit. Hij kwam met een zeer originele oplossing voor de indeling van onze keuken. Deze... Bij de aanschaf van onze keuken zijn wij op een zeer inspirerende wijze geholpen door de heer Ronald de Wit. Hij kwam met een zeer originele oplossing voor de indeling van onze keuken. Deze oplossing is tot onze volledige tevredenheid geïmplementeerd. Ook het plaatsen van de keuken werd zeer vakkundig uitgevoerd.

Klantvriendelijkheid, meedenken

Beste meneer de Geus,
Bedankt voor de goede review! Goed om te horen dat jullie zo tevreden zijn met ASWA Keukens. Heel veel kookplezier gewenst in jullie nieuwe keuken.

Tom Vinken

Van begin tot eind een topervaring!
Showroom, advies, planning, plaatsing etc. alles is goed geregeld. Champions League-debuut niveau bedrijf. Onze droomkeuken, we zijn heel blij!

Contact, planning, afspraken nakomen, meedenken, behulpzaam, duidelijk! Totale ontzorging.

Beste Tom,
Bedankt voor 5 sterren review en de mooie woorden! Goed om te horen dat we hebben mogen meewerken aan jullie droomkeuken. Geniet ervan en veel kookplezier gewenst!

Ilse Senders

Super tevreden. Goed geholpen, netjes en precies gewerkt bij plaatsing. Top. Dank Vincent Nissen van Aswa Helmond.

Bij de aanschaf stond men open voor alle ideeen en adviseerden ze goed wat wel en niet handig was. Veel keuze!

T.O.

Meedenkend, persoonlijk en veel mogelijkheden

Persoonlijk en meedenkend

Beste,
Bedankt voor de 5 sterren review! Fijn om te horen dat je zo tevreden bent met je keuken. Namens ASWA Keukens wensen we je veel kookplezier toe!

Fransen

We zijn prettig geholpen in de winkel. Komen afspraken na die we gemaakt hebben en een goede service!

Planning en problemen direct aangepakt

Beste meneer Fransen,
Bedankt voor de 5 sterren review! Goed om te horen dat je ervaring met ASWA Keukens zo goed is. Veel plezier met de nieuwe keuken!

Maike de Goeij

Een prachtige keuken, denken met je mee en zijn servicegericht

Betrouwbaarheid

Hoi Maike,
Wat fijn dat je ons zo goed beoordeelt, bedankt hiervoor! Geniet van de nieuwe keuken en veel kookplezier gewenst!

van Beek

Goede service en zeer klantvriendelijk. Top!

Ook de service nadat keuken geplaatst is staat ASWA voor je klaar.

Beste van Beek,
Goed om te lezen dat je zo tevreden bent met onze service. Wij wensen je veel plezier met de nieuwe keuken, geniet er van!

Jesse & Lara

Geweldig! Mooie showroom en geweldig geholpen door Vincent.

Er wordt goed meegedacht en advies gegeven.
Ook is er gewoon heel veel mogelijk. Wij hebben echt onze droomkeuken kunnen samenstellen.
Toen de keuken was geplaatst kwam Vincent nog even...
Er wordt goed meegedacht en advies gegeven.
Toen de keuken was geplaatst kwam Vincent nog even langs om te kijken. Dit vonden wij echt heel bijzonder en leuk.

Beste Jesse en Lara,
Fijn om te lezen dat jullie zo tevreden zijn met ASWA Keukens. Bedankt voor de goede review, namens ASWA Keukens wensen we jullie veel kookplezier toe in jullie nieuwe keuken.