Persoonlijk keukenontwerp
Contact met verkoper
Informatie en advies

van Brunschot

Goede service

Aanbod en assortiment, meedenken met het ontwerp.

Maarten en Nicol van Gerven

ASWA Helmond

Luisterend naar de klant, meedenkend, ideeën aandragend.

Hendriks

Zeer tevreden over ASWA.

Zeer tevreden over ASWA.

ASWA zorgt voor een prettig traject van showroombezoek tot getekende offerte: gedegen advies, veel te zien in de showroom en geen opdringerig verkoopgedrag. De offertesamenstelling en technische uitwerking zeer zorgvuldig en daarbij geeft ASWA geen gedoe bij aanpassing in een later stadium. Levering, montage én aftersales ook dik in orde.

Expertise, zorgvuldigheid, ontwerp.

Groot

Hele goede ervaringen met ASWA. Nemen tijd voor klant, geven goede adviezen en komen afspraken na. Houden je op de hoogte. Zijn goed bereikbaar. Keuken is keurig geleverd en gemonteerd. Personeel is... Hele goede ervaringen met ASWA. Nemen tijd voor klant, geven goede adviezen en komen afspraken na. Houden je op de hoogte. Zijn goed bereikbaar. Keuken is keurig geleverd en gemonteerd. Personeel is vriendelijk. Ondertussen genieten we van de nieuwe keuken waarvan alles perfect werkt.

Ruime keuze. Klantvriendelijk. Professioneel. Goede adviezen. Oplossingsgericht en praktisch meedenken met klant. Materialenkennis. Uitstekende service. Kwaliteit.

Arends

Fantastisch

Meedenkend, open en eerlijkheid

Frank Witteveen

Na een eerder contact met ander zelfstandig keukenbedrijf, zijn we terecht gekomen bij Aswa in Hilversum, waar we perfect zijn geholpen door Paul Jansen. Hij vroeg ons eerst naar wat wij wilden en... Na een eerder contact met ander zelfstandig keukenbedrijf, zijn we terecht gekomen bij Aswa in Hilversum, waar we perfect zijn geholpen door Paul Jansen. Hij vroeg ons eerst naar wat wij wilden en luisterde daar goed naar. We werden door de inspirerende showroom rondgeleid en kregen alle voor- en nadelen van de verschillende opstellingen en materialen te horen van Paul. Aangezien we een bouwtekening van de nieuwe aanbouw bij ons hadden en een schets zoals we de nieuwe keuken voor ogen hadden, begon Paul direct te tekenen. We zijn zeer goed voorgelicht wat betreft de mogelijkheden van de keuken en blad en de inbouwapparatuur. Om de prijs zo aantrekkelijk mogelijk te houden adviseerde Paul Siemens apparatuur terwijl onze voorkeur naar het duurdere Miele uitging. Bij de vervolgafspraak was de tekening zo goed als klaar. Na wat kleine aanpassingen was het definitieve plan klaar. De offerte bespreking was een open en duidelijk verhaal, waardoor we direct de knoop hebben doorgehakt. De communicatie hierna was perfect: we werden goed op de hoogte gehouden van levertijden van apparatuur en konden zelf de datum van levering in overleg bepalen. Onze eigen aannemer had de keukenkasten geplaatst en aansluitend kwam er iemand het keukenblad inmeten. Doordat de keukenkasten volgens tekening niet direct tegen de muur geplaatst moesten worden, maar de aannemer dat wel had gedaan, werd er door Aswa direct contact met ons opgenomen, zodat de plaatsing van de kasten hersteld kon worden. Wat een prima service op afstand! Inmiddels genieten we van onze prachtige keuken. Aswa en Paul Jansen: bedankt voor de perfecte service!

Goed luisteren naar de klant en iets doen met die informatie. Perfecte communicatie over iedere stap die werd gezet om te komen tot een prachtig eindresultaat

Judith van de Mortel

ASWA keukens is een prettig bedrijf, geven goede feedback en advies. Wij zijn erg tevreden over hoe we geholpen zijn.

Klantvriendelijk, behulpzaam, proberen zo snel mogelijk te handelen

Hans van Wijk

Top service.
Denken goed mee en zijn probleem oplossend.
Snelle plaatsing en alles ziet er top uit.
Wij zijn blij met onze nieuwe keuken. Bedankt ASWA Keukens

Denken goed me en zijn oplossingsgericht

Malou

Keuken door Lars

Klantgericht
Informeel
Eerlijk
Vriendelijk
Meedenkend

Particuliere klant

Goede ervaring ook nadat de keuken is geplaatst en afgemonteerd.

Service