Persoonlijk keukenontwerp
Inspirerende showroom
Contact met verkoper
Informatie en advies

Moelands

Goede ervaring. Denken mee en geven goed advies

Beste Bregje,
Bedankt voor de goede review. Veel plezier met jullie nieuwe keuken!

van der Donk

Zohra heeft ons goed geadviseerd, we hadden duidelijk voor ogen wat we wilden. Hier speelde zij goed op in. Ook de plaatsing is vlot en kundig verlopen.

Het goede en prettige advies door Zohra.

Beste Laura,
Bedankt voor de 5-sterren review. We wensen jullie veel kookplezier toe!

Myrna vd Pas

Geweldig!

Vriendelijkheid, luisteren, out of the box denken.

Beste Myrna,
Bedankt voor je positieve beoordeling! Veel plezier met de nieuwe keuken.

Annelies

ASWA heeft kwaliteit hoog in het vaandel staan. Het assortiment, keuze, advies , plaatsing en after sales super ervaring mee. Het is onze 5e keuken bij ASWA, dat zegt genoeg.

Kwaliteit in alle opzichten!

Beste Annelies,
Bedankt dat jullie al 5 keer het vertrouwen in ASWA Keukens hebben gehad! Bedankt voor de mooie woorden en goede review, veel kookplezier gewenst!

Tom Vd Broek

Vanuit nieuwbouwproject bij ASWA keukens terecht gekomen.

Er stond geen koopdruk. Er wordt echt tijd genomen en je krijgt praktische tips over zowel te doen of te laten. Ook de flexibiliteit over het hele traject van advies tot en met installatie.... Er stond geen koopdruk. Er wordt echt tijd genomen en je krijgt praktische tips over zowel te doen of te laten. Ook de flexibiliteit over het hele traject van advies tot en met installatie. Montageteam werkt met zorg en nauwkeurigheid.

Beste Tom,
Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over ASWA Keukens. Wij danken je voor de 5-sterren reviews en wensen je veel plezier met de nieuwe keuken!

Peter Kistemaker

Prettige ervaring bij het uitzoeken, advies en aankoop

No nonsens en er wordt goed geluisterd naar de klant

Beste Peter,
Bedankt voor de review over ASWA Keukens! Wij wensen je veel plezier met de nieuwe keuken.

Marsha

Waardeloze service. Bij plaatsing keuken is er een stekkerdoos onder een lekkende quooker aansluiting gelegd. Destijds dus al slecht geplaatst en Aswa weigert nu service te verlenen.

Nee

Beste Marsha,
Beste Marsha,
Het spijt ons te horen dat jullie een negatieve ervaring met ASWA Keukens hebben gehad. We hebben geprobeerd om meerdere keren contact met jullie op te nemen, maar helaas kregen we geen gehoor.
Graag komen wij in contact met jullie, zodat we samen tot een oplossing kunnen komen. Je kunt ons telefonisch bereiken op: 088-5481800.

Monique de Jongh

Geweldig, super blij met de keuken! Precies zoals we in gedachten hadden.

Kwaliteit, communicatie, uitvoering

Beste Monique,
Fijn dat je ervaring met ASWA Keukens zo goed is verlopen! Bedankt voor de 5-sterren review en veel plezier met de nieuwe keuken!

Smits

Zeer professioneel bedrijf

Duidelijkheid en niet het gevoel te hebben wat ons wat werd aangesmeerd

Beste Smits,
Bedankt voor de positieve review! Namens ASWA Keukens wensen we jullie veel kookplezier toe.

Weert, Limburg

We zijn klantvriendelijk & zeer professioneel geholpen door Marc Kruijsen

De goede begeleiding & inzichten van Marc Kruijsen, hierdoor een aanpassing in de bouwtekening laten maken.

Beste,
Bedankt voor de positieve beoordeling! Goed om te horen dat je zo tevreden bent over ASWA Keukens. Geniet van de nieuwe keuken!