Persoonlijk keukenontwerp
Contact met verkoper
Informatie en advies

Meike Bogers

Onwijs fijn geholpen!!

makkelijk te bereiken, geen afspraak is te veel! persoonlijk contact en er werd echt meegedacht met onze wensen. geen vraag was te veel!!

Hoi Meike,
Hoi Meike,
Bedankt voor de 5-sterren review! Fijn dat jullie zo goed zijn geholpen door onze verkoopadviseur! Nu kunnen jullie lekker genieten van de keuken. Namens ASWA Keukens wensen we jullie veel plezier!

Helene Loosman

Afgelopen maart is onze Siematic keuken vakkundig geïnstalleerd door Karel van Aswa.
Paul, verkoper in Hilversum, heeft ons op een zeer deskundige en prettige manier door het hele project geleid. Hij denkt mee, heeft goede ideeën, hij is een echte vakman!
Een minpuntje van Aswa is, dat het loodgieterswerk, bv het aansluiten van de Quooker, niet standaard in de offerte opgenomen wordt. Het moet apart vermeld worden en er zijn extra kosten aan verbonden. Jammer dat Aswa dit loodgieterswerk niet standaard zelf doet; als je een Quooker levert, moet je die ook zelf aansluiten. Verder zijn we tevreden over de service van Aswa en genieten we van onze mooie keuken!

deskundigheid

Beste Helene,
Bedankt voor de goede review en de feedback, dat waarderen wij enorm! Gelukkig is alles naar wens en kunnen jullie nu genieten van jullie prachtige keuken. Veel plezier gewenst!

Jorrit

Deskundig advies en goede montage van de keuken

Attente verkopers en goede communicatie

Beste Jorrit,
Bedankt voor de 10/10 score! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. Namens ASWA Keukens wensen wij je veel kookplezier toe!

Ton Gerrits

Goed geholpen en fijne communicatie

Communicatie en klantvriendelijkheid

Beste Ton,
Bedankt voor de review! Veel plezier toegewenst in jullie nieuwe keuken!

Maurice van den Berge

In 2021 een keuken besteld bij Aswa voor een nieuwbouw woning. In januari 2023 is deze keuken vakkundig geplaatst. Ook de bijbehorende adviezen en service waren top!

Prima totaalpakket! Advies, service en plaatsen.

Beste Maurice,
Bedankt voor het vertrouwen in ASWA Keukens en goed om te horen dat alles zo goed is verlopen. Geniet van jullie nieuwe woning en keuken!

John

Mooi plan, goede uitleg en mooie keuken.

Meedenken in de wensen en komen met nieuwe ideeën om het plan te verbeteren

Beste John,
Bedankt voor de positieve review en mooie woorden. Wij wensen je namens ASWA Keukens veel plezier toe in de nieuwe keuken.

Marieke Hartman

2 maanden geleden hebben wij onze nieuwe keuken gekregen en we zijn er super blij mee! We zijn uitgebreid en deskundig geholpen in de winkel. Kleine wijzigingen zoals type kraan of kookplaat konden... 2 maanden geleden hebben wij onze nieuwe keuken gekregen en we zijn er super blij mee! We zijn uitgebreid en deskundig geholpen in de winkel. Kleine wijzigingen zoals type kraan of kookplaat konden gelukkig na de aankoop nog gewijzigd worden, dat was geen enkel probleem. De installatie van de keuken is soepel en professioneel verlopen. Vragen of opmerkingen worden direct behandeld. Wij zijn erg tevreden en wat ons betreft is ASWA Keukens zeker aan te bevelen!

Deskundig, professioneel en flexibel.

Beste Marieke,
Bedankt voor de positieve review voor ASWA Keukens. Fijn dat alles goed is verlopen en dat je tevreden bent over de service. Wij wensen je veel plezier met de nieuwe keuken!

Joris

Goede begeleiding in maken van keuze, goede (after)service en kundige monteurs. Keuken ziet er strak uit en apparatuur werkt erg goed!

Assortiment, kwaliteit en (after)service

Hoi Joris,
Goed om te horen dat je zo tevreden bent over ASWA Keukens! We danken je voor de goede review en wensen je veel kookplezier toe!

Wil Daniels

Blinkt uit in het ontwerpen van een nieuwe keuken binnen de mogelijkheden van de woning

Design

Beste Wil,
Fijn om te horen dat de ervaring met ASWA Keukens zo positief is verlopen. Wij danken je voor de goede review en wensen je heel veel kookplezier in de nieuwe keuken!

Rene Lemmen

Een erg mooie keuken dankzij een goed ontwerp en een fijne verkoper. Erg blij met keuze voor ASWA.

Goed luisteren, maar geen afbreuk doen aan kwaliteit. Vakkennis tijdens ontwerp. Prettig gesprek en ook plaatsing zonder problemen

Beste Rene,
Beste Rene,
Bedankt voor de 5-sterren review! Fijn dat je blij bent met de keuze voor ASWA Keukens en goed om te horen dat de verkoper naar jouw wensen heeft kunnen handelen. Veel plezier met de nieuwe keuken.