Persoonlijk keukenontwerp
Contact met verkoper
Informatie en advies

Dennis

Top geholpen!

Prijsopbouw en inzicht in kosten, gemak van aanpassingen, kwaliteit van de uiteindelijke keuken.

Amber

We werden goed en hartelijk ontvangen in de showroom. Werd goed met ons nagedacht over onze persoonlijke wensen. Ook eerlijk advies gekregen als wij iets wilden wat niet praktisch of mooi zou worden.

Verkoop was heel vriendelijk, goed meegedacht en persoonlijk advies.

Koppers-Lucker

Zeer tevreden over de ontspannen, zorgvuldige en eerlijke manier waarop we zijn begeleid. De keuken is prachtig geworden, alles paste precies

Eerlijk advies, goede aansluiting bij onze wensen. Veel keus, goed product

Fam. van Haarlem

Het is voor ons de tweede keer dat wij een keuken bij ASWA Helmond kopen. En net zoals de 1e keer is alles fantastisch gegaan. De tijd die voor je wordt vrijgemaakt bij het uitzoeken van de keuken.... Het is voor ons de tweede keer dat wij een keuken bij ASWA Helmond kopen. En net zoals de 1e keer is alles fantastisch gegaan. De tijd die voor je wordt vrijgemaakt bij het uitzoeken van de keuken. Er wordt direct een offerte met tekening voor je gemaakt.
Wijzigingen en aanpassingen waren allemaal geen probleem er werd meteen weer een nieuwe tekening gemaakt en de prijs aangepast.
Deskundigheid, geduld en het meedenken van de verkoper, in ons geval Huub Leijssen, was super!

Eerlijke en meteen een scherpe prijs en onder het ons gestelde budget!

Levering en montage keuken precies volgens afspraak. Kundige monteurs, werkten keurig en gebruikten bescherming voor onze keuken. Nazorg perfect!
Goede communicatie!
Kortom voor ons de ritten vanuit Maastricht meer dan waard. Hoewel het waarschijnlijk onze laatste keuken zal zijn zouden we een volgende keer zeker weer naar ASWA gaan. Is iedereen aan te raden.

Afspraken nakomen, scherpe prijs en deskundigheid.

Sanne

Blij met onze keuken!

Meedenken in mogelijkheden, veel keuze, persoonlijk contact.

van Eiken

Afspraken zijn duidelijke en goed.

Eindresultaat

Maarten Nooter

De verkoper (Paul) heeft veel ervaring en denkt kritisch mee. Ook bij zaken waar jezelf snel overheen stapt zet Paul je toch weer aan het denken. Het resultaat is een prachtige droom keuken! Die ook... De verkoper (Paul) heeft veel ervaring en denkt kritisch mee. Ook bij zaken waar jezelf snel overheen stapt zet Paul je toch weer aan het denken. Het resultaat is een prachtige droom keuken! Die ook nog eens vakkundig op het afgesproken moment geïnstalleerd is.

Aswa neemt je goed mee in het proces en dat is prettig omdat je tenslotte niet vaak een keuken koopt.

Albert Geven

Goede voorlichting, goede opbouw van de keuken door ervaren mensen. Ook als er iets later geleverd kan worden worden er op het laatste moment goede oplossingen geregeld. Helemaal tevreden met onze... Goede voorlichting, goede opbouw van de keuken door ervaren mensen. Ook als er iets later geleverd kan worden worden er op het laatste moment goede oplossingen geregeld. Helemaal tevreden met onze keuken. Nu nog wennen waar alles ligt.

snelle reactie en goede keuken.

Charles

Inlevend, proactief, meedenkend, creatief, snel reageren, duidelijk!

Proactief en ongevraagd meedenken.

Piet Kuiper

Gelijk reageren op service vraag