Persoonlijk keukenontwerp
Inspirerende showroom
Contact met verkoper
Informatie en advies

Miranda

Uitstekende service! Na miscommunicatie bij het inmeten van de keuken is dit uiteindelijk super netjes opgelost vanuit Aswa. Wij raden Aswa keukens zeker aan.

Persoonlijk contact, vriendelijk, uitstekende service, goede kwaliteit.

Nelleke Houter

Ontzettend tevreden en blij met onze keuken van Aswa. Het was nog wel even spannend hoe de tekening zou uitpakken in het niet al te grote appartement. Echter we maken nu optimaal gebruik van de... Ontzettend tevreden en blij met onze keuken van Aswa. Het was nog wel even spannend hoe de tekening zou uitpakken in het niet al te grote appartement. Echter we maken nu optimaal gebruik van de ruimte, dit kan niemand beter! Van iedereen die bij ons binnenkomt krijgen we complimenten hoe mooi het is geworden. Zelfs voor een kleiner budget heeft Aswa mooie keukens. Tevens nog een compliment over de aftersales, afspraken werden meteen gemaakt en alles werd direct opgelost.

maken van de tekening en het luisteren naar mijn wensen

Rob

Creatieve meedenkers

goed en eerlijk advies, creatief, keuzemogelijkheden, mooie showroom, niet pusherig

Rick

Ook in Corona tijd wordt er met aandacht door Tim geluisterd en wensen vertaald naar een mooi ontwerp. Levertujd hadden we zelf 2 weken uitgesteld ivm droogtijd vloer. Geen probleem. Hier werd door... Ook in Corona tijd wordt er met aandacht door Tim geluisterd en wensen vertaald naar een mooi ontwerp. Levertujd hadden we zelf 2 weken uitgesteld ivm droogtijd vloer. Geen probleem. Hier werd door de planning in meegedacht. Lichte beschadiging op een plank in de kast… hier werd door de monteurs op gewezen. 2 Weken later alweer hersteld door het leveren van een nieuwe plank. Fijne nazorg in alles . Zeer tevreden met service, en kwaliteit tot nu toe. En o zo blij met de nieuwe keuken.

Goed meedenkend in de wensen van de klant. Organisatie welke vertrouwen wekt. Eerlijke offerte. Geen verkoop/aankoopdwang.

Marlou Coppens

Super kwaliteit en service

Advies, montage, service, kwaliteit

Kees

Zeer tevreden met het gehele proces, we hebben echt maatwerk advies gekregen voor de beste keukenoplossong voor onze situatie, er is zelfs direct contact geweest met de aannemer van onze verbouwing... Zeer tevreden met het gehele proces, we hebben echt maatwerk advies gekregen voor de beste keukenoplossong voor onze situatie, er is zelfs direct contact geweest met de aannemer van onze verbouwing om bepaalde mogelijkheden te checken, ook is continu rekening gehouden met het budget dat we hadden. Installatie en nazorg verliepen soepel, personeel is duidelijk bezig een goede ervaring te bieden.

Actief meedenken met het ontwerp, professionele expertise op dat gebied (oog van architect) maar ook het opbrengen van praktische topics waar we nu in het gebruik heel blij mee zijn, over het... Actief meedenken met het ontwerp, professionele expertise op dat gebied (oog van architect) maar ook het opbrengen van praktische topics waar we nu in het gebruik heel blij mee zijn, over het algemeen klantvriendelijk en meedenkend

Maddy

Fantastisch!

Gezellig, goede koffie en eerlijk advies. Blij met het resultaat
Mooie mat zwarte keuken

Martha van Ardenne

Onze droomkeuken binnen een uur op papier en in het echt net zo fantastisch.

Super goede communicatie. Tim heeft echt naar onze wensen geluisterd en heeft onze droomkeuken ontworpen en dat binnen ons budget ook nog eens. Hij heeft onze keuken binnen een uur op papier gezet,... Super goede communicatie. Tim heeft echt naar onze wensen geluisterd en heeft onze droomkeuken ontworpen en dat binnen ons budget ook nog eens. Hij heeft onze keuken binnen een uur op papier gezet, we wisten gelijk waar we financieel aan toe waren en hebben zowel een super mooie keuken, maar ook goede apparatuur. Als we ooit weer een keuken gaan kopen komen wij hier zeker terug!

De Visser

Van begin tot het einde hebben wij het gehele proces als goed, deskundig en plezierig ervaren.

Het meedenken

P.M.E. Mennen

Persoonlijk contact met keukenadviseur, Tim Dielemans, zijn volledige medewerking en inzet tijdens de Corona periode, de flexibiliteit van de planning, monteur en service monteur hebben er toe... Persoonlijk contact met keukenadviseur, Tim Dielemans, zijn volledige medewerking en inzet tijdens de Corona periode, de flexibiliteit van de planning, monteur en service monteur hebben er toe bijgedragen dat er bij ons een mooie keuken staat waar wij elke dag en nog vele jaren met plezier gebruiken kunnen maken.

persoonlijk contact, positieve instelling, nakomen van afspraken.