Persoonlijk keukenontwerp
Inspirerende showroom
Contact met verkoper
Informatie en advies

Fam van Kroonenburg

Inspirerende showroom, creatieve ideeen en een super goede service, zelfs na 12 jaar!!

De showroom, de creatieve tekening van hr. Leemans en de service, ook na lange tijd.

Jeroen

Fijne hulp tijdens het ontwerp process en goede service met installatie

Goede begeleiding in het maken van ontwerp.
Uitgebreide showroom met veel materiaalkeus
Goede service tijdens installatie

Jonathan

Fijn contact, heldere afspraken die goed nagekomen worden en goede ervaring met montage.

Goede communicatie. Zakaria was transparant, flexibel en helder over wat we konden verwachten. Erg blij met de diensten van ASWA en we zouden deze winkel zeker aanraden.

Christian Stahmer

Zeer positief, klantvriendelijk, netjes en prijswaardig.

Er werd goed geluisterd naar onze wensen en budget en daar werd een mooie keuken uit ontworpen waar wij zeer tevreden mee zijn.

Pijnappels

Duidelijk en eerlijk advies en transparante offerte met vaste prijs

Men neemt de tijd en kan veel laten zien. Deskundig en eerlijk advies. Meteen vaste prijs zonder onderhandeling. Fijn is dat, ASWA is overtuigd dat ze een marktconform aanbod doen. Men doet niet... Men neemt de tijd en kan veel laten zien. Deskundig en eerlijk advies. Meteen vaste prijs zonder onderhandeling. Fijn is dat, ASWA is overtuigd dat ze een marktconform aanbod doen. Men doet niet moeilijk als je elders ook offerte gaat opvragen.

Ruben

Mooie keukens en fijne begeleiding

Veel keuze, goede begeleiding, mooi design, gastvrij

Eric Meulendijks

Alles goed geregeld volgens afspraak zelfs na het horen van leveringprobleem van Siemens inductie kookplaat hebben zij een Bora geregeld dus goede service

Goede naam hoog houden

Blok

Een heel warm ontvangst en geweldig advies.

Goed advies, persoonlijke benadering, ruim de tijd genomen, geweldig eindresultaat.

Jan Mennen

Super

komen afspraken na

Dennis

Top geholpen!

Prijsopbouw en inzicht in kosten, gemak van aanpassingen, kwaliteit van de uiteindelijke keuken.