Persoonlijk keukenontwerp
Inspirerende showroom
Contact met verkoper
Informatie en advies

Peter Schultink

Zeer goed geadviseerd. De adviseur begrijpt onze wensen en vertaalt die naar een mooi aanbod.

De vertaling van onze wensen naar een goed advies!

C.J.F. de Gussem

Zeer goede hulp bij uitzoeken keuken en zeer goede service bij het monteren en leveren van de keuken ook toen er een klein probleem was werd dit zsm verholpen door ervaren montuers

Ja , ervaren en goed geïnformeerde verkopers en heel goede en ervaren monteurs

Marc van Hout

Mijn ervaringen met Aswa keukens zijn buitengewoon goed te noemen. In 2013 mijn keuken gekocht en laten plaatsen door Aswa en iedere dag nog met mega tevredenheid en een grote trots geniet ik van... Mijn ervaringen met Aswa keukens zijn buitengewoon goed te noemen. In 2013 mijn keuken gekocht en laten plaatsen door Aswa en iedere dag nog met mega tevredenheid en een grote trots geniet ik van mijn keuken. Ik heb het huis verkocht en ben in een project gestapt waarbij een andere voorkeursleverancier is aangewezen. Ik heb dat vanaf mijn eerste contact in de showroom weken geleden gelijk gemeld maar zonder enige twijfel is men (in ons geval Ronald de Wit) met ons aan de slag gegaan om te kijken wat het beste bij ons past en van wat voor soort keuken wij gelukkig worden. Met in het achterhoofd het idee dat het lastig wordt om in de prijs mee te kunnen in verband met de zogenaamde cheques die worden gebruikt bij nieuwbouw zijn wij wederom fantastisch geholpen en hebben we weer een heel goed advies gehad. Helaas was het prijstechnisch door de cheque een te groot gat om bij Aswa af te nemen, maar deze review is wat mij betreft bedoeld om iedereen te laten weten dat als je een keuken nodig hebt je minstens bij Aswa geweest moet zijn voor een goed advies en een mooie keuken voor een goede en eerlijke prijs.

Creativiteit in het ontwerp en het deskundige advies van de mensen die jarenlange ervaring hebben en eigenlijk op ieder gewenst moment klaar staan voor je

B. van Wijk

ASWA was ons door onze aannemer de de keukenverbouwing ging uitvoeren aanbevolen, omdat wat ze afspreken ook nakomen en als er iets mis is na oplevering dit ook wordt hersteld. ASWA heeft dit... ASWA was ons door onze aannemer de de keukenverbouwing ging uitvoeren aanbevolen, omdat wat ze afspreken ook nakomen en als er iets mis is na oplevering dit ook wordt hersteld. ASWA heeft dit waargemaakt.

Uitvoerige informatie over levering en montage. Adviseur die met kennis van zaken een aanbieding heeft gemaakt en flexibel was bij aanpassingen

glaap

Oplevering was niet gelijk goed, maar ze kwamen terug zonder problemen !

Marc, goede adviezen !

Antoon Mulders

Goed advies, goede installatie, goed aftersales service. Zoals het hoort maar niet overal vanzelfsprekend is

Zeer goede service en advies ontvangen van Iris. Zou hem zo weer bij Aswa kopen

Erik Vereijken

Fijne zaak, goed advies gehad, vakkundig gemonteerd en ik kijk nu naar een prachtige keuken!

Alles in een keer in orde, wat vanzelfsprekend lijkt maar in het proces veel kauwkeurigheid vraagt en wat ASWA als enigste leverancier voor onze nieuwe woning lukte. er wordt out of the box gedacht

Nick Matulessy

Ontwerpers zijn sterk, goede vertaling van wensen naar een concreet idee. Prijs blijft voor mij altijd een raadsel. Wel marktconform.

ontwerp.

Gerard Knoops

Prettig en deskundig eerste gesprek.

Deskundig en concrete aanbevelingen en oplossingen op de eisen die ik had voorbereid.