Persoonlijk keukenontwerp
Inspirerende showroom
Contact met verkoper
Informatie en advies

e berger

Los van het feit dat Lars onze eigen keuken ontworpen heeft, ben ik zeer te spreken over de service, het plaatsen, de nazorg en natuurlijk onze fantastische keuken waar ik iedere dag met veel... Los van het feit dat Lars onze eigen keuken ontworpen heeft, ben ik zeer te spreken over de service, het plaatsen, de nazorg en natuurlijk onze fantastische keuken waar ik iedere dag met veel plezier kook!

S keijser

Gesprek en uittekenen goed geregeld
Helaas moet je er ook na een jaar achterkomen dat er in je recirculatie afzuigkap geen koolstof filters zitten.
Na meerdere e-mails dit uiteindelijk...
Gesprek en uittekenen goed geregeld
Na meerdere e-mails dit uiteindelijk toch telefonisch goed kunnen oplossen. Er zijn 2 koolstof filters opgestuurd.

Berbers

Goed advies en begeleiding tijdens voorbereiding. Goede installatie en afwerking

Goed meedenken wat de klant wil en bijsturen als iets niet mogelijk is

mieke@ruischontwerp.nl

Goed bedrijf dat de tijd neemt om tot een goed ontwerp te komen en die gedurende het proces daarna nauw contact houdt.

Het contact gedurende het gehele proces

Berbers, A.H.

Vriendelijke ontvangst, deskundig advies

Zou het zo niet weten

A.T.J. Veldhuis

Advies en installatie van mijn keuken zijn naar volle tevredenheid verlopen.

Zeer ruime keuze in de showroom

W.H. de Laat

Kan niets negatiefs bedenken. Zeer goed en duidelijk advies gehad van Ronald de Wit. Heeft ons iedere keer goed geholpen met onze vragen .
Alleen communicatie tussen ons en de leverancier van...
Alleen communicatie tussen ons en de leverancier van Siemensapparatuur liep niet altijd goed.

Jazeker.

van Dongen

Een keuken die aan al onze verwachtingen voldoet. Heel blij mee!

Van eerste showroom bezoek tot de uiteindelijke plaatsing goede communicatie en vakkundige ondersteuning.

E. Hazenberg

Wij zijn heel erg content met onze nieuwe keuken geplaatst in april 2018

Persoonlijke afhandeling / plaatsen door eigen vakmensen , geen keukenmannen die even de keuken
Komen plaatsen , we zijn zeer tevreden

Richard Slikker

Prima! Netjes geholpen in de winkel (meedenken en advies geven) Verder de installatie thuis en de service daarna is zeer goed verlopen.

Montage in 1x goed. Met 2 kleine restpuntjes welk zeer snel verholpen waren.