Persoonlijk keukenontwerp
Inspirerende showroom
Contact met verkoper
Informatie en advies

Eddie Bell

Topwinkel met zeer vriendelijk en kundige adviseurs

De grote keuzemogelijkheden die ook door deskundige en vriendelijke adviseurs (in ons geval
Vincent Nissen) beschreven en uitgelegd worden.

Beste Eddie,
Bedankt voor de goede review over ASWA Keukens! We wensen je veel plezier met de nieuwe keuken.

Manders

Aswa heeft bij ons een mooie keuken geplaats. We zijn er zeer tevreden over. De montage verliep vlekkeloos.

Vriendelijke klantgericht vakmanschap

Beste Manders,
Bedankt voor de positieve review! We wensen je veel plezier met de nieuwe keuken.

Margret

We zijn erg goed geholpen door Aswa in Uden. De prettige, persoonlijke sfeer, goede communicatie en duidelijke prijsafspraken maakten dat de aankoop soepel verliep. Hier bovenop kwam nog de... We zijn erg goed geholpen door Aswa in Uden. De prettige, persoonlijke sfeer, goede communicatie en duidelijke prijsafspraken maakten dat de aankoop soepel verliep. Hier bovenop kwam nog de flexibiliteit qua levering en een efficiënte, snelle nazorg. En niet onbelangrijk: de keuken is prachtig geworden!

Goede prijs/kwaliteit

Beste Margret,
Wat fijn om te horen dat je zo tevreden over ASWA Keukens bent. We wensen je veel kookplezier toe in de nieuwe keuken!

C. van der Wel

Ik ben erg blij met mijn keuken die ik bij ASWA Keukens heb gekocht. Van koop tot en met plaatsing was het een goed en duidelijk traject.

Er wordt goed geluisterd naar de wensen van de klant.

Beste van der Wel,
Bedankt voor de positieve beoordeling over ASWA Keukens! Veel plezier met de nieuwe keuken.

Cindy Bijker

Vakkundige medewerkers. Juist doordat Aswa nog in eigen beheer is, merk je dat er mensen op service en kwaliteit worden gestuurd en niet op massa.

De monteurs hebben passie voor hun vak. Zowel bij plaatsing als bij onderhoud en service. Zeer klantvriendelijk

Beste Cindy,
Bedankt voor de positieve review over ASWA Keukens. Wij wensen je heel veel kookplezier toe!

Karin van der Sluis

Het hele proces van de koop tot en met de plaatsing werd goed begeleid. Alles ging volgens afspraak en de keuken was helemaal klaar op de afgesproken dag

Goede kwaliteit, professionele medewerkers (verkoop, bezorging, plaatsing)

Beste Karin,
Bedankt voor de goede beoordeling over ASWA Keukens. Wij wensen je veel kookplezier toe!

JP Oosterveld

Prettig en goede service

Tim & Tim

Beste JP Oosterveld,
Bedank voor de goede recensie over ASWA Keukens. Geniet van de nieuwe keuken!

Dave

Vanuit het ontwikkelproject waarbij onze woning is gebouwd zijn we in contact gekomen met ASWA keukens Uden. Een fijn en prettig contact specifiek met Tim Dielemans die ons goed heeft geholpen en... Vanuit het ontwikkelproject waarbij onze woning is gebouwd zijn we in contact gekomen met ASWA keukens Uden. Een fijn en prettig contact specifiek met Tim Dielemans die ons goed heeft geholpen en geadviseerd. Niet alleen bij het eerste gesprek maar ook gedurende het proces tot en na levering van de keuken. Mooie kwaliteit keuken waar we hopelijk nog jaren plezier van hebben.

De communicatie en bereikbaarheid gedurende het gehele proces. Van het maken van de eerste afspraak tot na levering van de keuken.

Beste Dave,
Bedankt voor de 10/10 score over ASWA Keukens! We wensen je veel kookplezier toe met de nieuwe keuken.

D. Reloe

Top keuken!

Goede kwaliteit apparatuur, goed personeel

Beste D. Reloe,
Bedankt voor de 5-sterren review! Wij wensen je veel plezier met de nieuwe keuken.

Philip Lach de Bère

Geweldige keuken gekocht

We zijn geweldig geadviseerd door verkoop adviseur Branco