Persoonlijk keukenontwerp
Inspirerende showroom
Contact met verkoper
Informatie en advies

Rob van Run

Goede kennis, veel keus uit keukens, prijs-kwaliteit is goed, goede service

Lars van Riethoven is een goede verkoper met de juiste kennis en ervaring.

Beste Rob,
Bedankt voor de positieve review over ASWA Keukens. Veel plezier met de nieuwe keuken gewenst!

van der Heijden

Persoonlijk en deskundig.

Het contact tijdens en na plaatsing, de nazorg is Fantastisch.

Patrick Hoed

Wij hebben een hele fijne ervaring gehad met ASWA keukens. Wij zijn geholpen door Lars met ons keuken ontwerp. Hij heeft met zijn ideeën onze droom keuken weten samen te stellen. Ook was hij in de... Wij hebben een hele fijne ervaring gehad met ASWA keukens. Wij zijn geholpen door Lars met ons keuken ontwerp. Hij heeft met zijn ideeën onze droom keuken weten samen te stellen. Ook was hij in de communicatie duidelijk en eerlijk. Daarnaast zijn wij ook erg tevreden over Anouska van de planning, zij heeft binnen haar mogelijkheden echt haar best gedaan de keuken levering en montage te plannen wanneer het voor ons het beste uitkwam. Ook over de monteur Frank waren wij erg te spreken hij is een echte vakman. 10 punten voor ASWA keukens een echte aanrader!

Sterke punten van ASWA zijn:

- flexibel
- vertrouwd
- service

Beste Patrick,
Bedankt voor je 5-sterren review over ASWA Keukens. Fijn om te horen dat het proces van aankoop tot montage goed is verlopen. We wensen jullie veel plezier met de nieuwe keuken!

A. van Rooij

Een heel professionele organisatie. Dit merk je bij alle processtappen van orientatie tot het uitendelijk plaatsen van de keuken.

Professionaliteit, duidelijke afspraken die nagekomen worden.

Beste van Rooij,
Bedankt voor de goede recensie over ASWA Keukens! Veel kookplezier gewenst in de nieuwe keuken.

Van Loosdregt

SUPER TOP GEWELDIG!!!

Er wordt volledig op je wensen ingespeeld en meegedacht over oplossingen. Daarnaast kwam er bij ons iets uit waar wij zelf nooit aan gedacht hadden.

Beste meneer van Loosdregt,
Bedankt voor de 5-sterren review! Fijn om te horen dat jullie zo tevreden zijn over ASWA Keukens. Veel plezier met de nieuwe keuken gewenst.

ASWA keukens

Het hele proces, van het uitzoeken van een keuken tot het plaatsen is heel goed verlopen

Deskundigheid, kwaliteit

Beste M. Casteleijn,
Bedankt voor de positieve review over ASWA Keukens. Veel kookplezier gewenst in de nieuwe keuken!

Vousten

Goed, betrouwbaar, komen afspraken na

Communicatie

Beste Vousten,
Bedankt voor de goede review over ASWA Keukens! Wij wensen je veel plezier met de nieuwe keuken.

Thomas

Professioneel

Meedenken, goede levering, goede installatie en service

Beste Thomas,
Bedankt voor je 10/10 review over ASWA Keukens! We wensen je veel kookplezier toe.

Anja van Dongen

Echt fantastisch!

Zeer vriendelijke adviseur.
Denken heel goed mee, geven goed advies, creatief in ontwerpen.
Mooie goede kwaliteit keukens met luxueuze uitstraling.

Deskundige monteur die de...
Zeer vriendelijke adviseur.
Denken heel goed mee, geven goed advies, creatief in ontwerpen.
Mooie goede kwaliteit keukens met luxueuze uitstraling.

Deskundige monteur die de leuken goed geplaatst heeft en gaf goede handige adviezen.

Beste Anja,
Bedankt voor de positieve review over ASWA Keukens! We wensen je veel plezier met de nieuwe keuken.

Ritchie-Sam

Super prettig

Service en klantgericht

Beste Ritchie-Sam,
Bedankt voor de goede review over ASWA Keukens! Namens het team wensen we je veel kookplezier in de nieuwe keuken.