Anand.nl

Robert Korthouwer

Het was een bijzondere dag waarin veel moois plaatsvond of ontstond. De docente vond ik erg kundig overkomen en aangenaam in de omgang. Ik heb er een fijn gevoel aan overgehouden.

Anita Braam

Duidelijke en fijne stem van de trainer bij de meditatie. Niet alles wat behandeld wordt lukt of trekt mij aan. Ik heb de cursus gevolgd in een fijne groep mensen.

Roland Luttmer

Tijdens de intuïtiecursus van Anand Opleidingen heb ik veel weerstand en emoties mogen ervaren. Dit waren mijn eigen processen, die naar boven kwamen. Dankbaar voor vandaag, het was erg mooi!

Robert Korthouwer

Ik vind het lastig om aan te sluiten bij de lesstof. Het is niet echt mijn ding (nog). De docente bracht alles rustig en duidelijk over. Dit is erg prettig wel.

Anita Braam

Alles was duidelijk uitgelegd. Leuke groep. Niet alles sprak mij nog aan. Ik vond nog niet echt de rust in mijn hoofd (te snel andere gedachten). Met de chakra's en muziek vond ik heerlijk... Alles was duidelijk uitgelegd. Leuke groep. Niet alles sprak mij nog aan. Ik vond nog niet echt de rust in mijn hoofd (te snel andere gedachten). Met de chakra's en muziek vond ik heerlijk ontspannen en toen lukte het wel.

Roland Luttmer

Wat een heerlijke ontspannen dag. Veel geleerd en mogen ervaren tijdens de meditatiecursus van Anand. Ondanks dat dit de eerste training was van Annika, voelde de dag georganiseerd en volwassen.... Wat een heerlijke ontspannen dag. Veel geleerd en mogen ervaren tijdens de meditatiecursus van Anand. Ondanks dat dit de eerste training was van Annika, voelde de dag georganiseerd en volwassen. Dankjewel!

Celina Slop

Ik vond de verscheidenheid aan oefeningen om mijn intuïtie beter te leren kennen en verdiepen heel fijn. Ik vond het ervaren van continue gronding heel fijn en dat er zoveel aandacht aan werd... Ik vond de verscheidenheid aan oefeningen om mijn intuïtie beter te leren kennen en verdiepen heel fijn. Ik vond het ervaren van continue gronding heel fijn en dat er zoveel aandacht aan werd besteed. Ik heb me gedragen en veilig gevoeld om mezelf te zijn en om te experimenteren met alle oefeningen.

Celina Slop

Ik vond het heel fijn om verschillende vormen van meditatie te doorlopen. Ik heb me heel ontspannen en fijn gevoeld tijdens de dag. Annika heeft een hele fijn, liefdevolle energie en legt alles... Ik vond het heel fijn om verschillende vormen van meditatie te doorlopen. Ik heb me heel ontspannen en fijn gevoeld tijdens de dag. Annika heeft een hele fijn, liefdevolle energie en legt alles duidelijk uit. Dankbaar!

Midel

Tijdens de intuïtiecursus van Anand Opleidingen, gegeven door Annika Bosman, heerste er een fijne sfeer waar ieder op zijn eigen tempo met zijn of haar thema's aan de slag kon.

Bert Knetsch

Goede en duidelijke uitleg tijdens de training en goede documentatie via de website, pdf en video! Top geregeld! Ik heb veel geleerd en mijn vrouw is hier heel erg blij mee.