Anand.nl

Roel

Tijdens de Meditatiecursus van Anand Opleidingen heerste er een ontspannen sfeer in de groep. Annika van Beers, de cursusleidster, gaf goede en duidelijke begeleiding tijdens de verschillende vormen... Tijdens de Meditatiecursus van Anand Opleidingen heerste er een ontspannen sfeer in de groep. Annika van Beers, de cursusleidster, gaf goede en duidelijke begeleiding tijdens de verschillende vormen van meditatie.

Lyze Thuss

Tijdens de Meditatiecursus van Anand Opleidingen was er veel variatie in verschillende meditaties. Er werd veel ruimte gegeven voor de persoonlijke ervaringen. Erg uitgebreide kennismaking in de... Tijdens de Meditatiecursus van Anand Opleidingen was er veel variatie in verschillende meditaties. Er werd veel ruimte gegeven voor de persoonlijke ervaringen. Erg uitgebreide kennismaking in de wereld van de meditatie.

Lilian van den Berg

Fijne duidelijke uitleg gekregen. Ondanks de grote groep kreeg ik toch persoonlijke aandacht. Een verrijking om te kunnen in mijn persoonlijke leven, hoewel ik deze cursus ben gaan volgen om in de... Fijne duidelijke uitleg gekregen. Ondanks de grote groep kreeg ik toch persoonlijke aandacht. Een verrijking om te kunnen in mijn persoonlijke leven, hoewel ik deze cursus ben gaan volgen om in de praktijk te brengen op mijn werk, bij mijn collega's.

Debby Jenree

De Cursus Stoelmassage van Anand Opleidingen, gegeven door Raymond Besems, is goed opgebouwd, genoeg aandacht per onderdeel, duidelijke uitleg; voldoende begeleiding; genoeg ruimte om vragen te... De Cursus Stoelmassage van Anand Opleidingen, gegeven door Raymond Besems, is goed opgebouwd, genoeg aandacht per onderdeel, duidelijke uitleg; voldoende begeleiding; genoeg ruimte om vragen te stellen, goede extra's/aanpassingen. Dankjewel!

Joyce

Tijdens de intuïtiecursus van Anand Opleidingen, gegeven door Arlete Soares, heb ik een fijne cursusdag beleefd waarin ik tools heb meegekregen om m'n intuïtie duidelijker te horen en te volgen.

Rebecca Leliveld

De intuïtiecursus was een lange dag met wisselende intuïtieoefeningen waarbij je onder andere leert of je meer visueel of auditief ingesteld bent en je intuïtie kan toepassen op masseren. Arlete... De intuïtiecursus was een lange dag met wisselende intuïtieoefeningen waarbij je onder andere leert of je meer visueel of auditief ingesteld bent en je intuïtie kan toepassen op masseren. Arlete legt duidelijk uit en speelt goed in op de energie van de groep.

Rebecca Leliveld

Ik heb tijdens de Meditatiecursus stage gelopen. Trainer Arlete heeft een rustige en fijne stem en gaf duidelijke uitleg en een veilig gevoel tot volledig inleven in en openstellen voor alle... Ik heb tijdens de Meditatiecursus stage gelopen. Trainer Arlete heeft een rustige en fijne stem en gaf duidelijke uitleg en een veilig gevoel tot volledig inleven in en openstellen voor alle onderdelen van de meditatiedag. Ik heb het als heel prettig ervaren met Arlete en deze groep in Rotterdam alles te mogen ervaren en beeldmateriaal te mogen maken.

Cecilia Koekkoek

De meditatiecursus van Anand Opleidingen, gegeven door Arlete Soares op de locatie Rotterdam, was voor mij een hele waardevolle dag met een hele fijne cursusleidster. Dankjewel voor deze dag, Arlete... De meditatiecursus van Anand Opleidingen, gegeven door Arlete Soares op de locatie Rotterdam, was voor mij een hele waardevolle dag met een hele fijne cursusleidster. Dankjewel voor deze dag, Arlete Soares.

Anita Braam

Arlete Soares heeft een hele fijne stem, warm en rustig. Goede uitleg bij alles. Super gedaan voor een eerste keer les geven. Duidelijk uitleg en geen afwachtende houding zoals bij mijn eerste... Arlete Soares heeft een hele fijne stem, warm en rustig. Goede uitleg bij alles. Super gedaan voor een eerste keer les geven. Duidelijk uitleg en geen afwachtende houding zoals bij mijn eerste meditatiecursus - dit was stage.

Annemiek Hendrikse

De cursus Ontspanningsmassage van Anand Opleidingen heb ik ervaren als een fijne omgeving, een kundige lerares en er was veel tijd om vragen te stellen. Ik heb het als een goede cursus ervaren en... De cursus Ontspanningsmassage van Anand Opleidingen heb ik ervaren als een fijne omgeving, een kundige lerares en er was veel tijd om vragen te stellen. Ik heb het als een goede cursus ervaren en heb heel veel geleerd.