Anand.nl

Henriëtte Volmer

De chakra massage cursus van Anand Opleidingen is een mooie energetische massage cursus waarbij verschillende technieken samenkomen. Het bevat een duidelijke uitleg door docent Raymond Besems en een... De chakra massage cursus van Anand Opleidingen is een mooie energetische massage cursus waarbij verschillende technieken samenkomen. Het bevat een duidelijke uitleg door docent Raymond Besems en een fijne groep cursisten.

Viorica Has

De chakra massage cursus van Anand Opleidingen, gegeven door Raymond Besems, is een hele fijne cursus. Het bevat nuttige informatie qua massage geven. De sfeer en de oefeningen waren heel... De chakra massage cursus van Anand Opleidingen, gegeven door Raymond Besems, is een hele fijne cursus. Het bevat nuttige informatie qua massage geven. De sfeer en de oefeningen waren heel ontspannen(d).

Bianca Lavino

De chakra massage cursus van Anand Opleidingen is een hele fijne combinatie van energiewerk met houdgrepen uit diverse massagecursussen. De cursus in Zaandam was weer prima verzorgd door Raymond... De chakra massage cursus van Anand Opleidingen is een hele fijne combinatie van energiewerk met houdgrepen uit diverse massagecursussen. De cursus in Zaandam was weer prima verzorgd door Raymond Besems.

Jennifer Gutknecht

De chakra massage cursus van Anand Opleidingen, gegeven door Raymond Besems, is een leuke cursus waar het gebruik van je intuïtie centraal staat. Leerzame cursus en massagetechnieken die ik zeker ga... De chakra massage cursus van Anand Opleidingen, gegeven door Raymond Besems, is een leuke cursus waar het gebruik van je intuïtie centraal staat. Leerzame cursus en massagetechnieken die ik zeker ga gebruiken.

Angie

Het was een fijne cursuslocatie en cursisten. Er was een fijne opbouw van cursus. Alle belangrijke punten uit het werkboek worden behandeld tijdens de cursus Klassieke Massage van Anand Opleidingen... Het was een fijne cursuslocatie en cursisten. Er was een fijne opbouw van cursus. Alle belangrijke punten uit het werkboek worden behandeld tijdens de cursus Klassieke Massage van Anand Opleidingen door Raymond Besems.

Leonore

De cursus Klassieke Massage aan Anand Opleidingen is een hele leuke massagecursus waarbij je veel zelf masseert. Goede opbouw van de lesdag en ik zie uit naar de volgende cursus!

Pamela Driessen

De cursus Klassieke Massage is een hele volle cursus! Je krijgt veel informatie en vooral veel oefenen en praktijk staan centraal. De sfeer was erg fijn, laagdrempelig, maar zeer professioneel.... De cursus Klassieke Massage is een hele volle cursus! Je krijgt veel informatie en vooral veel oefenen en praktijk staan centraal. De sfeer was erg fijn, laagdrempelig, maar zeer professioneel. Aanrader!

André Koppies

Fijne cursus van Anand Opleidingen met leuke mensen. Blij dat ontspannings- en klassieke massage uit elkaar getrokken zijn, zo blijft de lesstof behapbaar. Raymond is een fijne leraar met zichtbaar... Fijne cursus van Anand Opleidingen met leuke mensen. Blij dat ontspannings- en klassieke massage uit elkaar getrokken zijn, zo blijft de lesstof behapbaar. Raymond is een fijne leraar met zichtbaar veel ervaring.

Jennifer

Ik volg de opleiding Wellness masseur en heb meerdere cursussen bij Anand Opleidingen gevolgd. Altijd een heel duidelijke uitleg, leuke mensen en heel veel praktijk. Een aanrader voor iedereen die... Ik volg de opleiding Wellness masseur en heb meerdere cursussen bij Anand Opleidingen gevolgd. Altijd een heel duidelijke uitleg, leuke mensen en heel veel praktijk. Een aanrader voor iedereen die massage wil leren.

Justine

Ik vond het ook weer een leuke cursus. De eerste dag ging de uitleg van spieren origo etc. mij soms wat snel, veel informatie en voelde soms wat gehaast. Ik denk dat de groepsgrootte daar ook... Ik vond het ook weer een leuke cursus. De eerste dag ging de uitleg van spieren origo etc. mij soms wat snel, veel informatie en voelde soms wat gehaast. Ik denk dat de groepsgrootte daar ook meespeelt. Goede sfeer en tweede dag oefenen van zowel ontspanning als klassieke op hele rug en schouders was een goede oefening.