Anand.nl

Vincent Piepenbroek

Het was een prettige manier van lesgeven tijdens de cursus Klassieke Massage, leuk dat er veel praktijk werd gegeven. De docent had veel geduld en neemt de tijd om het duidelijk uit te leggen.

Hilde Broekman

Interessante cursus, veel kennisoverdracht. Leuke info om te weten, oefenen met correctie door trainer werkt het beste. Qua duidelijke voorwaarden mag er iets meer aandacht voor zijn in de... Interessante cursus, veel kennisoverdracht. Leuke info om te weten, oefenen met correctie door trainer werkt het beste. Qua duidelijke voorwaarden mag er iets meer aandacht voor zijn in de voorbereiding om dit aan te geven in de mail examens betalen, stage lopen, hoe gekleed gaan. En het gaat wel vrij snel, meer tijd om knedingen goed te leren, eventueel nog 1 cursusdag erbij. Geoefende trainster.

John Davidse

Tijdens de cursus Klassieke Massage van Anand Opleidingen legt Arlete Soares goed uit. Ze neemt de tijd en geeft technisch goede aanwijzingen, creëert rust in de groep. Het was een fijne ervaring.

Paula Souverijn

Een interessante cursus, goede aanvulling op ontspanningsmassage. Ik raad sterk aan om cursisten te weren die nog niet de ontspanningsmassage gedaan hebben. Het is te moeilijk voor ze en daardoor... Een interessante cursus, goede aanvulling op ontspanningsmassage. Ik raad sterk aan om cursisten te weren die nog niet de ontspanningsmassage gedaan hebben. Het is te moeilijk voor ze en daardoor houden ze de rest van de groep tegen en zichzelf. En de gegeven massages zijn verschrikkelijk als ontvanger. Als stagiair dankje, Arlete!

Angelina Koornneef

Ik heb de cursus als heel prettig ervaren. Goed tempo, goede uitleg en veel positieve feedback gekregen. Wat erg prettig was, het aanleren van de juiste houdingen om te masseren. Erg fijn weekend!

Pamela Driessen

Ik heb de Intuïtiecursus van Anand Opleidingen gevolgd. Het was een intensieve dag, maar ik heb veel mogen ervaren en leren. Fijne begeleiding van Ans. Dankjewel voor weer een leerzame cursus!

Diana Malcorps

Het was wederom een cadeautje, deze cursusdag. De veiligheid binnen de groep zorgde ervoor dat er prachtige intuïtieve ingevingen en ervaringen gedeeld werden. Wat bij mij achterblijft is zeker het... Het was wederom een cadeautje, deze cursusdag. De veiligheid binnen de groep zorgde ervoor dat er prachtige intuïtieve ingevingen en ervaringen gedeeld werden. Wat bij mij achterblijft is zeker het gevoel 'the only way out is in'. Complimenten ook voor de docente, ze deed het top!

Nanda Beentjes

De Intuïtiecursus van Anand Opleidingen, gegeven door Ans Brom, was een interessante, maar intensieve dag waarbij diverse tools worden gegeven om meer te handelen vanuit je gevoel. Ik ben blij dat... De Intuïtiecursus van Anand Opleidingen, gegeven door Ans Brom, was een interessante, maar intensieve dag waarbij diverse tools worden gegeven om meer te handelen vanuit je gevoel. Ik ben blij dat ik het gevolgd heb.

Elena Antiping

Tijdens de cursus Ontspanningsmassage van Anand Opleidingen trof ik een hele goede docent. Hij gaf goed uitleg en er heerste een ontspannen sfeer in de groep. Ik zou de cursus zeker aanraden.

Jacqueline

De stage van de meditatiecursus van Anand Opleidingen, gegeven door Raymond Besems, vond ik weer heel fijn om te ervaren. Goede uitleg en dat te midden van een leuke groep medecursisten.