Anand.nl

Midel

Tijdens de intuïtiecursus van Anand Opleidingen, gegeven door Annika Bosman, heerste er een fijne sfeer waar ieder op zijn eigen tempo met zijn of haar thema's aan de slag kon.

Bert Knetsch

Goede en duidelijke uitleg tijdens de training en goede documentatie via de website, pdf en video! Top geregeld! Ik heb veel geleerd en mijn vrouw is hier heel erg blij mee.

Jennifer Gutknecht

De acupressuur opleiding van Anand opleidingen, gegeven door Raymond Besems, is een geweldige opleiding! Er worden duidelijke instructies en uitleg gegeven. Het is een combi van yoga, thai massage,... De acupressuur opleiding van Anand opleidingen, gegeven door Raymond Besems, is een geweldige opleiding! Er worden duidelijke instructies en uitleg gegeven. Het is een combi van yoga, thai massage, triggerpoints en mindfulness.

Jacqueline

De lessen zijn goed op elkaar afgestemd. Je leert fijne technieken, samen met een leuke groep. Raymond neemt de tijd om alles goed uit te leggen en dat is waardevol.

Wilma Stork

De acupressuur cursus van Anand Opleidingen, gegeven door Raymond Besems, is een leuke ervaring. De training is een aanrader voor iedereen die rust wil in zijn leven. Een bijkomend voordeel, je... De acupressuur cursus van Anand Opleidingen, gegeven door Raymond Besems, is een leuke ervaring. De training is een aanrader voor iedereen die rust wil in zijn leven. Een bijkomend voordeel, je blijft soepel.

Robert Korthouwer

Het was een fijne groep mensen en er heerste een fijne energie in de groep. Tijsens de cursus Ontspanningsmassage heb ik een duidelijke uitleg gekregen van docent Bas Vermeulen en ik heb ook veel... Het was een fijne groep mensen en er heerste een fijne energie in de groep. Tijsens de cursus Ontspanningsmassage heb ik een duidelijke uitleg gekregen van docent Bas Vermeulen en ik heb ook veel kunnen oefenen.

Antoinette

Deze opleiding geeft mezelf nog meer bewustzijn in wie ik ben. Het was een fijne groep en er heerste een mooie energie om zo samen te zijn en te delen wat er IS. Dank, Raymond.

Jacqueline

Tijdens de Mindfulness cursus was er een hele fijne groep en de les was prettig om opnieuw bij aanwezig te zijn. Er was een rustige sfeer, er is ruimte en tijd om ervaringen met elkaar te delen.

Rik

De cursus ontspanningsmassage aan Anand Opleidingen was een prima cursus! Veel geleerd. De trainer, Bas, kwam zeer deskundig over. Een eventueel punt van kritiek zou kunnen zijn dat het veel stof is... De cursus ontspanningsmassage aan Anand Opleidingen was een prima cursus! Veel geleerd. De trainer, Bas, kwam zeer deskundig over. Een eventueel punt van kritiek zou kunnen zijn dat het veel stof is voor twee cursusdagen.

Marco Lammers

De cursus ontspanningsmassage aan Anand Opleidingen is duidelijk en realistisch met veel vreugde en humor. Het biedt een veilige setting om in te leren en er is veel ervaring aanwezig bij docent Bas... De cursus ontspanningsmassage aan Anand Opleidingen is duidelijk en realistisch met veel vreugde en humor. Het biedt een veilige setting om in te leren en er is veel ervaring aanwezig bij docent Bas Vermeulen.