Anand.nl

Fabian Verdam

Zeer professionele cursus. De lessen zijn duidelijk opgebouwd en je krijgt buiten de massage zelf veel andere kennis mee. Dit is mijn favoriete massage om te geven en te krijgen. Superblij!

Annette

De cursus Ayurvedische massage van Anand Opleidingen, gegeven door Raymond Besems, was erg leerzaam en mooi. Het was leuk om samen te leren met zo'n enthousiaste groep medecursisten. Dankjewel... De cursus Ayurvedische massage van Anand Opleidingen, gegeven door Raymond Besems, was erg leerzaam en mooi. Het was leuk om samen te leren met zo'n enthousiaste groep medecursisten. Dankjewel Raymond.

Machteld

De cursus Ayurvedische massage van Anand Opleidingen heeft een prettige sfeer. De cursus is goed van opzet. Raymond legt goed uit, er is veel ruimte voor vragen. Een heel compleet programma wordt er... De cursus Ayurvedische massage van Anand Opleidingen heeft een prettige sfeer. De cursus is goed van opzet. Raymond legt goed uit, er is veel ruimte voor vragen. Een heel compleet programma wordt er geboden.

Audrey Brakkee

Het was een hele fijne dag, de start met de voorstel ronde en de verhalen van de medecursisten vond ik ietwat te lang duren. Ik had het leuk gevonden als we iets meer praktijk hadden gehad, zoals... Het was een hele fijne dag, de start met de voorstel ronde en de verhalen van de medecursisten vond ik ietwat te lang duren. Ik had het leuk gevonden als we iets meer praktijk hadden gehad, zoals behandelingen geven

Audrey Brakkee

Het was een hele fijne dag, het begin van de dag met de voorstel ronde en de verhalen van de medecursisten duurde ietwat lang, ik had het leuk gevonden als we iets meer praktijk zouden krijgen zoals... Het was een hele fijne dag, het begin van de dag met de voorstel ronde en de verhalen van de medecursisten duurde ietwat lang, ik had het leuk gevonden als we iets meer praktijk zouden krijgen zoals het oefenen van een behandeling. Verder een geslaagde dag

Zimmerman

Het was een fijne cursus. Goede opbouw van de lesdag. Er werd goed de tijd genomen voor het beantwoorden van vragen. De sfeer was bijzonder. Ik kijk uit naar de stagedagen voor Reiki 3B.

Cindy

Ik heb de cursus Chakra massage gevolgd. Een ontzettend leuke en duidelijke cursus! Raymond kan duidelijk en rustig uitleggen. Mooie aanvullingen vanuit zijn persoonlijke ervaringen. Absoluut een... Ik heb de cursus Chakra massage gevolgd. Een ontzettend leuke en duidelijke cursus! Raymond kan duidelijk en rustig uitleggen. Mooie aanvullingen vanuit zijn persoonlijke ervaringen. Absoluut een aanrader.

Jacqueline

Hele fijne cursus om te krijgen en te ontvangen. Raymond is een fijne docent, neemt rustig de tijd om alles uit te leggen. De sfeer in de groep was ook heel ontspannen.

Henriëtte Volmer

De chakra massage cursus van Anand Opleidingen is een mooie energetische massage cursus waarbij verschillende technieken samenkomen. Het bevat een duidelijke uitleg door docent Raymond Besems en een... De chakra massage cursus van Anand Opleidingen is een mooie energetische massage cursus waarbij verschillende technieken samenkomen. Het bevat een duidelijke uitleg door docent Raymond Besems en een fijne groep cursisten.

Viorica Has

De chakra massage cursus van Anand Opleidingen, gegeven door Raymond Besems, is een hele fijne cursus. Het bevat nuttige informatie qua massage geven. De sfeer en de oefeningen waren heel... De chakra massage cursus van Anand Opleidingen, gegeven door Raymond Besems, is een hele fijne cursus. Het bevat nuttige informatie qua massage geven. De sfeer en de oefeningen waren heel ontspannen(d).