Anand.nl

Julia van Kappel

De Cursus Ontspanningsmassage van Anand Opleidingen is een heerlijke cursus om te doen! Ans Brom legt alles prima uit. Er heerst een positieve sfeer in de groep tijdens deze cursusdag in Zaandam.

Raymond van Lieshout

Het praktische gedeelte met de verschillende handgrepen is dusdanig anders en daaraan merk je dat een modulecursus als basis te weinig is om over je juiste basistechnieken te kunnen beschikken.... Het praktische gedeelte met de verschillende handgrepen is dusdanig anders en daaraan merk je dat een modulecursus als basis te weinig is om over je juiste basistechnieken te kunnen beschikken. Desondanks heb ik een goede indruk gekregen. Helaas is mijn link met filmpjes niet aangekomen dus dat je maar beperkt inzicht het in alles.

Marlies Boon

Wat een fijne groep mensen. Duidelijke en rustige uitleg. Tijd en rust om te oefenen. Ans Brom heeft een rustige en warme uitstraling, hierdoor is er meteen een relaxte sfeer.

Tanja Ursem

Ontzettend prettige ervaring om zo de Reiki 1 te hebben mogen ontvangen. Ondanks dat de groep erg groot was, heb ik hier totaal geen hinder in ervaren. Ik kijk uit naar de volgende Reiki opleiding

Nicole Jak

Ik heb tijdens de cursus Reiki 1 van Anand Opleidingen, gegeven door Raymond Besems, veel inzichten gekregen. Ik heb dan ook zin in de vervolgcursus. Deze cursus raad ik dan ook zeker aan.

Suzan Welling

Ik heb het ervaren als een hele interessante en bijzondere dag. Veel gevoeld, echt bijzonder en mooi. Ik ben nieuwsgierig naar wat de komende periode mij gaat brengen. Kijk ernaar uit. Dank voor... Ik heb het ervaren als een hele interessante en bijzondere dag. Veel gevoeld, echt bijzonder en mooi. Ik ben nieuwsgierig naar wat de komende periode mij gaat brengen. Kijk ernaar uit. Dank voor deze mooie ervaring.

Crispijn Jansen

Raymond (weer) brengt een zeer prettige, ervaren en ontspannen sfeer met zich mee. Verloop van de dag was soepel, prettig. De inwijding door Harietta (?) was ook zeer prettig. De meditatie van de... Raymond (weer) brengt een zeer prettige, ervaren en ontspannen sfeer met zich mee. Verloop van de dag was soepel, prettig. De inwijding door Harietta (?) was ook zeer prettig. De meditatie van de andere stagiair kwam matig uit de verf. Voelde me daar iets meer proefkonijn dan deelnemer.

Soleil van Vleuten

Ik vond het geel fijn dat er een inwijding was. Ook vond ik de dag mooi, compleet met veel praktijk en handvatten om gemakkelijk met self-healing aan de slag te gaan. Het was ook heel fijn dat er al... Ik vond het geel fijn dat er een inwijding was. Ook vond ik de dag mooi, compleet met veel praktijk en handvatten om gemakkelijk met self-healing aan de slag te gaan. Het was ook heel fijn dat er al iets van Reiki aan iemand anders geven aan bod kwam. Een mooi opstapje naar Reiki 2.

Marc Beaugendre

Difficult to follow everything from Reiki 1 in Dutch, but overall interestic cursus. Now curious to how it well develop further for me, what will be achieved in niveau 2 et 3.

Paulina Rakoczy

Ik ben ongelooflijk ontspannen en kalm. Ik was bang dat het niveau van mijn taal niet voldoende zou zijn, maar alles was begrijpelijk. Ik ben blij dat ik eraan heb meegedaan. Ik ben dankbaar.