AAG

Goede afstemming en oplevering resultaat en op tijd

Goede afstemming met de consultant

Neos

Was een lastige opdracht.
Waren meerdere externe factoren (lees capaciteit van medewerkers) die het lastig maakte
Wellicht was het resultaat het maximaal haalbare maar ik had op meer...
Was een lastige opdracht.
Wellicht was het resultaat het maximaal haalbare maar ik had op meer gehoopt.

Hotske Jetten

Soepel verlopen, en goede communicatie!

B. Solberg Vitala+

Remco heeft het project prima begeleid. Per mail heeft hij het kort en bondig samengevat.

Tevreden. Kan snel schakelen en deskundige mensen.

Prima ervaring over het algemeen, wel blijkt nu dat niet alle informatie bekend was.

Reinet Krijger, directeur bedrijfsvoering en participatie&werk, RIBW Nijmegen&Rivierenland

Met externe kennis van zaken de medewerkers op hun eigen niveau mee kunnen nemen in de taal van onze eigen organisatie, is knap en precies wat we nodig hadden.

Onvoldoende kennis, waardoor er vaak veel onnodig overleg nodig is, en terugkoppelingen waarin zaken toch volledig anders blijken te zijn.

Reactie AAG:

Zoals aan uw collega in een recente reactie op ons klanttevredenheidsonderzoek aangegeven, heeft AAG klanttevredenheid hoog in het vaandel staan en ziet elke vorm van kritiek als aanmoediging om de... Zoals aan uw collega in een recente reactie op ons klanttevredenheidsonderzoek aangegeven, heeft AAG klanttevredenheid hoog in het vaandel staan en ziet elke vorm van kritiek als aanmoediging om de verwachtingen te blijven overtreffen. In uitzonderlijke situaties lukt dat niet helemaal en gaan we met elkaar in gesprek om te achterhalen waar de verwachtingen uiteenlopen en wat er te doen is en door wie. We zijn blij dat we op korte termijn dat gesprek hebben om de lucht te klaren.