AAG

Goede kwaliteit, responsief

Deskundig. Soms wel duur. Reactie op vragen duurt soms (te) lang.

Er is veel kennis aanwezig. Maar je bent wel erg afhankelijk van de adviseur, die je toegewezen krijgt.
Tarieven zijn zeker niet goedkoop. Zeker als je daarbij bedenkt dat de reistijd ook gedeclareerd wordt. Je hebt als klant daarop geen invloed.
Reactietijd helpdesk mag beter!

GOed contact en fijne samenwerking

Mirjam Hagen, bestuurder QuaRijn

Betrouwbare, solide partner voor diverse vraagstukken.

Fijne club, flexibel en in staat snel te schakelen.

Ik ben blij met de expertise die AAG levert. Zeker op de financieel vlak voelt AAG niet als een externe partij maar echt als een verlengde van onze organisatie.

W. Groeneveld, Manager IT RIBW K/AM

Erg prettig en professioneel

Nicole heeft onze functioneel beheerder het stapje extra gegeven.

Gitte van Leeuwen

Mijn eerste ervaring met AAG is erg positief. Sandra en Marloes zijn betrokken docenten die met iedere vraag raad wisten en dit deels ook konden integreren in hun lesprogramma. Uitstekende... Mijn eerste ervaring met AAG is erg positief. Sandra en Marloes zijn betrokken docenten die met iedere vraag raad wisten en dit deels ook konden integreren in hun lesprogramma. Uitstekende verzorging rondom de cursus.