AAG

Erg positief! Niet alleen was Anouk als consultant erg betrokken, maar ook haar collega's waar ik of zij zelf vragen stelde. Mensen met vakkennis, erg behulpzaam, 'klant is koning' op... Erg positief! Niet alleen was Anouk als consultant erg betrokken, maar ook haar collega's waar ik of zij zelf vragen stelde. Mensen met vakkennis, erg behulpzaam, 'klant is koning' op een realistische manier. Er is maatwerk geleverd: na de inventarisatiefase is er erg creatief samengewerkt om tot het gevraagde eindproduct te komen. De vraagstelling vanuit Siza was een eerst en deze uitdaging is aangegaan. Top!

Vervelend dat we nu net op dit project allerlei problemen ervaren dat een jaar na de wetgeving de flow nog steeds niet goed loopt

De lijnen zijn kort, dat is fijn.

Geïnteresseerde , deskundige mensen. Focus op de vraagstelling is goed, maar blijf tijdens je gesprekken toch ook oog houden voor bijzaken die in de gesprekken naar voren komen en die van... Geïnteresseerde , deskundige mensen. Focus op de vraagstelling is goed, maar blijf tijdens je gesprekken toch ook oog houden voor bijzaken die in de gesprekken naar voren komen en die van invloed kunnen zijn op het resultaat van de organisatie.

Rob Kalmeijer

Goed contact met Levi

Prima, korte lijnen en snel geschakeld

Er wordt goed geluisterd naar de input van de organisatie en de projectleiders hebben kennis van zaken waardoor ze het maatwerk goed kunnen uitvoeren en begrijpen wat de organisatie nodig heeft.

Veel mooie woorden, maar onderaan de streep dikke rekeningen en net niet wat je voor ogen had.

Petra Egbers

Wij hebben een zeer goede projectleider. Naast kundig op het gebied van project management, inhoudelijk sterk maar vooral laagdrempelig in de verbinding

Over het algemeen goed, een laatste opdracht is niet goed verlopen. Er werd iets anders geleverd dan gevraagd, en er kwam geen duidelijke verklaring bij.