AAG

Ceciel Boode, Roessingh, personeelsadviseur

Ik ben erg tevreden over de ondersteuning en dienstverlening van AAG. Het prettige contact met tot nu toe alle medewerkers van AAG draagt hier ook aan bij. Ook waardeer ik de mogelijkheid om af en... Ik ben erg tevreden over de ondersteuning en dienstverlening van AAG. Het prettige contact met tot nu toe alle medewerkers van AAG draagt hier ook aan bij. Ook waardeer ik de mogelijkheid om af en toe bij ons op locatie te komen, dit komt ten goede aan de afstemming en de onderlinge samenwerking.

We werken nog maar kort met AAG, dus lastig om er al iets over te zeggen. De eerste indrukken zijn goed. Het contact met Arno Plomp en de samenwerking met Onno Muijzer verlopen tot op heden prima.... We werken nog maar kort met AAG, dus lastig om er al iets over te zeggen. De eerste indrukken zijn goed. Het contact met Arno Plomp en de samenwerking met Onno Muijzer verlopen tot op heden prima. Maar zoals gezegd staan we nog aan het prille begin.

Stichting Het Spectrum

Deskundig en persoonlijke dienstverlening

Er is met name actie reactie, ik zet een vraag uit, waarop gereageerd wordt. Van echte samenwerking is minder sprake, waardoor de trajecten minder soepel verlopen dan dat zou kunnen. In de... Er is met name actie reactie, ik zet een vraag uit, waarop gereageerd wordt. Van echte samenwerking is minder sprake, waardoor de trajecten minder soepel verlopen dan dat zou kunnen. In de communicatie mis ik openheid en helderheid. Ik word onvoldoende meegenomen in het gehele proces en wat voor consequenties dit heeft voor de kosten en interne organisatie. Overall geen positieve ervaring met AAG, enkele personen uitgesloten.

Reactie AAG:

AAG heeft klanttevredenheid hoog in het vaandel staan en ziet elke vorm van kritiek als aanmoediging om de verwachtingen te blijven overtreffen. In uitzonderlijke situaties lukt dat niet helemaal en... AAG heeft klanttevredenheid hoog in het vaandel staan en ziet elke vorm van kritiek als aanmoediging om de verwachtingen te blijven overtreffen. In uitzonderlijke situaties lukt dat niet helemaal en gaan we met elkaar in gesprek om te achterhalen waar de verwachtingen uiteenlopen en wat er te doen is en door wie. We zijn blij dat we op korte termijn dat gesprek hebben om de lucht te klaren.

Zeer goede ervaring, vooral met stuk uitbesteden van de salarisadministratie.

SZR

Sterke expertise op veel vlakken van (financiële) bedrijfsvoering

Tanja Derhaag, Middin

Zeer prettig, oa. snel, analytisch, sparrend/tegendenkend

x

Dramatisch slechte service

Deugdelijke, degelijke organisatie, betrouwbaar.

Meggie van de Bunt Enver

Ik ben zeer tevreden; inhoud/deskundigheid/ accuraat/ betrokken