AAG

Ik heb slechts een keer een gesprek gevoerd over de overgang naar Beaufort online en ben er verder inhoudelijk niet bij betrokken geweest. Ik scoor nu 8 omdat ik er verder niets van gehoord heb en... Ik heb slechts een keer een gesprek gevoerd over de overgang naar Beaufort online en ben er verder inhoudelijk niet bij betrokken geweest. Ik scoor nu 8 omdat ik er verder niets van gehoord heb en aanneem dat het allemaal goed is gegaan. Geen idee of dat ook echt zo is.

We zijn heel tevreden over het product en de begeleiding. Fijn dat AAG zelf veel kennis heeft van de zorgprocessen en bronsystemen.

Liep allemaal erg rommelig en qua contactpersoon binnen AAG regelmatig van het kastje naar de muur gestuurd.

Duidelijke uitleg en communicatie;
Korte lijnen
Goede doorlooptijd

Contactmomenten verlopen positief.

Alex Zwiers, Espria, teamleider PSA

Kennis en expertise van de consultant is meer dan prima. De consultant heeft mijn collega ook weer de nodige dingen geleerd.

De gemaakte afspraken zijn nagekomen en het is prettig dat er tijd was om alles goed door te nemen

Op zich prima, maar ik mis wel "leiderschap" en senioriteit. Soms moet je verder kijken naar dan alleen sec de opdracht.

Waarom geen 9 of 10 ?
Waarom geen 9 of 10 ?
Ik verwachtte bij dit project meer "leiderschap" van AAG. Dus niet exact reageren op vragen van de klant, maar ook "power" om het probleem op te lossen.

Mirjam Hagen, bestuurder QuaRijn

Ik heb het trajecrt positief en als waardevol ervaren; er werd gedurende de opdracht steeds goed met mij afgestemd en zo nodig bijgestuurd. Het contact was plezierig, constructief en professioneel,... Ik heb het trajecrt positief en als waardevol ervaren; er werd gedurende de opdracht steeds goed met mij afgestemd en zo nodig bijgestuurd. Het contact was plezierig, constructief en professioneel, de junior had een goede ondersteunende rol en het was effectief dat de opdracht in samenspel met eigen medewerkers is vorm gegeven; een mooi staaltje cocreatie. Het eindresultaat geeft ons een fundament om op verder te kunnen bouwen.