AAG

Bart Aerdts, Combinatie Jeugdzorg

Fijne en prettige communicatie en reactie snelheid

In de fase dat ik (weike) betrokken was (maart 2023 t/m nu) was de rol vanuit AAG eerst wat meer afwachtend en aftastend. Later was het professioneel, doortastend en de juiste vragen stellen om zo... In de fase dat ik (weike) betrokken was (maart 2023 t/m nu) was de rol vanuit AAG eerst wat meer afwachtend en aftastend. Later was het professioneel, doortastend en de juiste vragen stellen om zo tot het juiste resultaat te komen.

Mohamed Asoud, Axioncontinu, Projectleider

Zijn professionele houding, gecombineerd met zijn deskundige inbreng, maakte hem een onmisbare kracht in het succesvol afronden van de renovatie. Peter's communicatieve vaardigheden en zijn... Zijn professionele houding, gecombineerd met zijn deskundige inbreng, maakte hem een onmisbare kracht in het succesvol afronden van de renovatie. Peter's communicatieve vaardigheden en zijn vermogen om problemen snel en efficiënt op te lossen, versterkten de samenwerking en bevorderden een positieve werkomgeving.

Communicatie met AAG liep niet altijd even soepel, maar wij zijn wel super blij met de hulp en flexibiliteit van Saskia en Marije. Met name Marije heeft ons heel erg goed geholpen met testen,... Communicatie met AAG liep niet altijd even soepel, maar wij zijn wel super blij met de hulp en flexibiliteit van Saskia en Marije. Met name Marije heeft ons heel erg goed geholpen met testen, adviseren, vragen beantwoorden.

Het was heel prettig samenwerken. De consultants begrepen onze vragen en hebben een mooi dashboard opgeleverd.

Prettig werken met de mensen van AAG zowel vroeger als nu!
Met name de no nonsens cultuur spreekt mij aan, en is passend bij Curio

Jan Zuidema, Lelie zorggroep, teamleider HR

Goede samenwerking met de consultant. Niet alles liep in 1 keer goed en toen het proces nog stroef liep duurde het helaas heel lang voordat we weer contact hadden om de losse eindjes door te spreken... Goede samenwerking met de consultant. Niet alles liep in 1 keer goed en toen het proces nog stroef liep duurde het helaas heel lang voordat we weer contact hadden om de losse eindjes door te spreken en op te (laten) lossen.

Het project is al uitgebreid besproken, die input hebben jullie. We zijn nu 5 weken life en het valt ons tegen hoeveel problemen de P&O services dagelijks nog ervaart.

Marie-José Frederiks, directeur HR, Amarant

Het project is verlopen conform afspraken. Alle deadlines zijn gehaald.

Fijne samenwerking, snel schakelen samen.