AAG

Beleidsmedewerker Financiën

Je kunt merken dat jullie het druk hebben, omdat terugkoppeling op vragen langer op zich laten wachten dan wat wij van jullie gewend zijn. Over de kennis en kunde van AAG zijn we zeer tevreden.

Solberg Vitala+

Goede kwalitatieve medewerkers echter het is van belang om op taakniveau af te spreken wat door AAG wordt gedaan en wat door de organisatie. Wanneer deze afspraken niet duidelijk zijn, wordt het... Goede kwalitatieve medewerkers echter het is van belang om op taakniveau af te spreken wat door AAG wordt gedaan en wat door de organisatie. Wanneer deze afspraken niet duidelijk zijn, wordt het niet opgepakt en bij afspraken wordt veelal star aan de afspraken gehouden.

Willy de Groot-van Saane, Raad van Bestuur Stichting Bethanië

Zeer positief; wij werken samen met Roger en Venance; Roger is zeer deskundig en het is ook heel leuk om te zien hoe Venance daarin wordt meegenomen en zich ontwikkelt.

Goed en betrouwbaar

Positief, geluk met de AAG-ers die bij ons geplaatst zijn.

Prettige samenwerking met de HR-consultants. Prima advisering bij ontwikkelingen en aanpassingen, er wordt met je naar de (on)mogelijkheden van de vraag en het belang van de organisatie gekeken.

Prettige mensen om mee samen te werken, met kennis van zaken.

Ik ervaar AAG als een prettige partner maar meedenken over wijzigingen/aanpassingen in bv processen voldoet niet (altijd) aan de wens.
Wij verwachten voor het tarief dat er vanuit ervaring...
Wij verwachten voor het tarief dat er vanuit ervaring (ook met andere klanten van AAG) meegedacht wordt in juiste snelle oplossing.

Zeer prettig contact