Locatie
De docent
Het voltooien van de inschrijving
De terugkoppeling en informatie over de inschrijving
Ik heb geleerd wat ik wilde leren
8.2/10

In de training wordt diep ingegaan op de materie overigens op een zeer levendige en inspirerende manier door de anekdotes en ervaring van Nick; ongetwijfeld hebben een aantal collega's... In de training wordt diep ingegaan op de materie overigens op een zeer levendige en inspirerende manier door de anekdotes en ervaring van Nick; ongetwijfeld hebben een aantal collega's (Vakspecialisten) hier behoefte aan; voor mij als Technisch Manager zou een dagdeel met een training op hoofdlijnen denk ik meer passend zijn; Rijnland zou daar een splitsing in moeten kunnen aanbrengen?!

Fijne, laagdrempelige training. Veel ruimte voor vragen.

Fijne, laagdrempelige training. Veel ruimte voor vragen.

Desondanks is de doelgroep van de training niet helemaal reëel. De training is erg gericht op leveranciers en ontwikkelaars. Ik vind de informatie voor ziekenhuizen en met name DSMH's niet relevant. Ik heb weinig kennis meegenomen om me te helpen in mijn werkzaamheden.

Positief, veel aan bod gekomen en veel informatie. In dit licht gezien is 1 dag echter aan de krappe kant. Bepaalde onderwerpen zijn wel aan bod gekomen maar was onvoldoende tijd voor.

Hans Werensteijn

De deskundige docent heeft zeer enthousiast en met overtuiging de lesstof boeiend gegeven en ook de aandacht weten vast te houden tijdens de gehele dag.

Cursus: prima maar te duur voor wat er word geboden.

Lesmateriaal:
Niet up to date en niet gelijk met de presentatie.

Spreker; Henry is een enthousiaste spreker met veel...
Cursus: prima maar te duur voor wat er word geboden.

Lesmateriaal:
Niet up to date en niet gelijk met de presentatie.

Spreker; Henry is een enthousiaste spreker met veel kennis op het gebied van DC. Door zijn enthousiasme verliest dwaalt hij soms te ver af bij het lesmateriaal. Henry maakt het de cursus wel waard om te komen.

Het was een goed voorbereide opleiding. waar ruimte was voor aanpalige casussen.

Dhr. Kees Jansen

Heel intensief dat we met elkaar kunnen sparren over het hedendaagse probleem, hierdoor komen er veel oplossingen vrij op DC gebied. Henry brengt het op een leuke manier.

Verbeter punt...

Verbeter punt is dat er geen NPR 9090 wordt meegegeven, dit is wel de verwachting gezien het bedrag.

Hans Boer

De enorme schat aan kennis en ervaring van de cursus leidster die het mogelijk maakte van een taaie technische hoeveelheid theorie een fijne tweee daagse cursus te verzorgen.

Ik vond het een prima training. Als ik vergelijk met de training ISO9001 de norm verklaard was ISO14001 wel wat droger van stof. De docent bracht het ook wat droger, af en toe een werkopdracht maar... Ik vond het een prima training. Als ik vergelijk met de training ISO9001 de norm verklaard was ISO14001 wel wat droger van stof. De docent bracht het ook wat droger, af en toe een werkopdracht maar vooral toch heel veel luisteren. Dit was bij de ISO9001 veel minder het geval. Veel interactiever waardoor je ook meer bij de les blijft.