12Mprove

Bereikbaarheid / Parkeren
Groepsgrootte
Lesruimte / Lunch

R Visser

Wat in eerste instantie opvalt in positieve zin is dat de trainer goed de link kan leggen tussen werk en theorie. Veelal ontbreekt dit zodat je na een paar weken niet meer toepast wat je geleerd... Wat in eerste instantie opvalt in positieve zin is dat de trainer goed de link kan leggen tussen werk en theorie. Veelal ontbreekt dit zodat je na een paar weken niet meer toepast wat je geleerd hebt.
Er is ook een goede afwisseling tussen theorie en toepassing tijdens de trainingsdagen.
Praktische training die je de volgende dag al in staat stelt om er mee aan de slag te kunnen.
De training is goed te combineren met je dagelijkse werk. Geen uitdaging dus of je dit wel kunt combineren.

Karlijn Tweehuysen

Sander, je bent een fijne trainer. Je bewaart rust en brengt je boodschap duidelijk over, hebt aandacht voor iedereen in de groep.
Je geeft duidelijke feedback. Ik heb veel geleerd. Dank je.

Froukje Nigten

Met veel afwisseling, praktijkvoorbeelden en theorie gaf Coen ons inzicht in de Lean-methode. En niet onbelangrijk: veel handvatten om het in praktijk te brengen. Door de opgedane kennis gelijk toe... Met veel afwisseling, praktijkvoorbeelden en theorie gaf Coen ons inzicht in de Lean-methode. En niet onbelangrijk: veel handvatten om het in praktijk te brengen. Door de opgedane kennis gelijk toe te passen in de eindopdracht, hier met de andere cursisten (collega's, incompany training) over te sparren en door de betrokkenheid van het bestuur, heb ik het gevoel dat lean echt verankerd wordt binnen onze organisatie.

van 't Kruis

De black belt bij 12Mprove, wat een ervaring! De trainingsdagen zijn goed opgebouwd en zorgvuldig voorbereid.
Een perfecte mix tussen theorie en het oefenen van vaardigheden.

Mooie...
Een perfecte mix tussen theorie en het oefenen van vaardigheden.

Mooie omgeving en heerlijke lunch.

Mirjam Boef

Zeer effectieve training die direct toepasbaar is in de praktijk. Mooie opbouw tijdens de theoriedagen en voldoende tijd om tussen deze dagen met de praktijk aan de slag te gaan. Echte aanrader!!

Rene Mabelis

Omtzettend veel geleerd op welke manieren ik LEAN niet alleen bij mij voormalige eenheid maar ook mijn huidige werklocatie kan gaan toepassen. Is zeker een aanrader dat meer militairen op management... Omtzettend veel geleerd op welke manieren ik LEAN niet alleen bij mij voormalige eenheid maar ook mijn huidige werklocatie kan gaan toepassen. Is zeker een aanrader dat meer militairen op management niveau hieraan gaan deelnemen om processen gestroomlijnder te laten verlopen en hieraan via LEAN systeem invulling aan te geven

Tim Kruik

Met de opleiding green belt de tools in huis gekregen om het Lean systeem te begrijpen en meerwaarde te creëren voor de organisatie waar ik werk. Als green belt verbeter projecten vormgeven en... Met de opleiding green belt de tools in huis gekregen om het Lean systeem te begrijpen en meerwaarde te creëren voor de organisatie waar ik werk. Als green belt verbeter projecten vormgeven en leiden en met succes te kunnen implementeren. Ook geen de opleiding meer begrip en inzicht voor de doelen en kpi’s die het management vormgeeft en effect daarvan op de organisatie. Sander heeft ons doormiddel van 3 praktijkdagen en een praktijkopdracht op heldere wijze begeleid waar we mee verder kunnen in de praktijk.

Claire Valkenaars

Remco gaf op een laagdrempelige, prettige manier de training. Met mooie voorbeelden uit de praktijk en opbouwende feedback. We waren met een kleine groep, dus voldoende aandacht voor iedereen. Het... Remco gaf op een laagdrempelige, prettige manier de training. Met mooie voorbeelden uit de praktijk en opbouwende feedback. We waren met een kleine groep, dus voldoende aandacht voor iedereen. Het is een mooie combinatie met de online cursus en theorie! Bedankt!

Leontien Kennedy

Voor de Black Belt cursus staan vijf cursusdagen ingepland. Deze dagen zijn leuk, interactief en interessant. Mijn groep was klein genoeg (6 personen) om je eigen vragen te kunnen stellen en... Voor de Black Belt cursus staan vijf cursusdagen ingepland. Deze dagen zijn leuk, interactief en interessant. Mijn groep was klein genoeg (6 personen) om je eigen vragen te kunnen stellen en tegelijkertijd groot genoeg om in samenwerking met elkaar opdrachten uit te kunnen voeren. Zo leer je ook van elkaar. Remco heeft ons met veel enthousiasme, humor en fantastische kennis meegenomen in de wereld van lean denken waarbij wij door middel van oefeningen tijdens de cursusdagen goed zijn klaar gestoomd voor ons theorie- en praktijkexamen. Ik heb veel geleerd en ging met plezier naar de dagen toe.
Wow Zalige lunch en een leuke omgeving!

Laura Bakker

Top training. Echt een hele goede trainer met duidelijk uitleg, goede afwisseling van de lesstof met interactieve opdrachten. Ondanks dat de theorie soms pittig was, toch heel goed toepasbaar in de... Top training. Echt een hele goede trainer met duidelijk uitleg, goede afwisseling van de lesstof met interactieve opdrachten. Ondanks dat de theorie soms pittig was, toch heel goed toepasbaar in de praktijk. Trainer is ook erg inspirerend en motiverend!