12Mprove

Bereikbaarheid / Parkeren
Groepsgrootte
Lesruimte / Lunch

Vikèn Minasian

Veel nieuwe inzichten. Was soms wel erg abstract. Huiswerk is om het zelf te vertalen naar mijn eigen werkzaamheden. Veel positieve energie vanuit de trainer, hij weet het leuk over te brengen.

Dylan Frieser

Persoonlijk vond ik het erg leerzaam en leuk. Ik heb het gevoel dat ik een goede basis aangereikt heb gekregen om m'n doel - efficiënter en planmatiger werken - na te streven. Overigens ook een... Persoonlijk vond ik het erg leerzaam en leuk. Ik heb het gevoel dat ik een goede basis aangereikt heb gekregen om m'n doel - efficiënter en planmatiger werken - na te streven. Overigens ook een aardige en goede trainer!

Jeroen Arkenbout

Was een leuke en leerzame training. Ook om dit samen te doen met collega's die ik niet eerder heb gezien! De termen en methodieken binnen yellow belt zullen een toevoeging zijn binnen de... Was een leuke en leerzame training. Ook om dit samen te doen met collega's die ik niet eerder heb gezien! De termen en methodieken binnen yellow belt zullen een toevoeging zijn binnen de activiteiten die ik verricht voor het managen van een datawarehouse.

Marvin Hoitz

Traingsmateriaal was goed. Veel materiaal en visueel. Daarnaast geen powerpoint waardoor je geen scherm gebruikt.
Trainer was goed. Zeer interactief, trainer betrok de mensen goed bij de...
Trainer was goed. Zeer interactief, trainer betrok de mensen goed bij de training. Veel afwisseling.

Wout Nordbeck

Ik heb de training ervaren als bijzonder prettig, leerzaam en leuk. De opbouw was erg logisch en overzichtelijk. Het was vanaf de eerste training duidelijk hoe de rest van het programma er uit zou... Ik heb de training ervaren als bijzonder prettig, leerzaam en leuk. De opbouw was erg logisch en overzichtelijk. Het was vanaf de eerste training duidelijk hoe de rest van het programma er uit zou zien. Jarno was een leuke, grappige, meedenkende en actieve trainer. Ik heb het gevoel alsof ik heel veel heb geleerd en in staat ben om de LEAN principes toe te passen in mijn organisatie.

Quinten Wagner

Trainer was erg energiek en enthousiast en gaf een leuke training. Er was genoeg actie om het ondanks de soms wat taaie stof interessant te houden. Ook de reflectiemomentjes waren fijn

Sanne Bakker

Erg leuke en leerzame training! Je wordt gedwongen om veel bij jezelf te na te gaan en te reflecteren. Ook helpt het om het direct toe te passen in de praktijk en daarbij gecoacht te worden. Al met... Erg leuke en leerzame training! Je wordt gedwongen om veel bij jezelf te na te gaan en te reflecteren. Ook helpt het om het direct toe te passen in de praktijk en daarbij gecoacht te worden. Al met al een leerzame ervaring waar ik zeker wat mee ga doen.

Teije Klein

Ik vond het een goede training met veel methoden en hulpmiddelen die makkelijk toepasbaar zijn in de praktijk. Ondanks dat mijn organisatie niet standaard lean werkt heb ik daarom wel genoeg houvast... Ik vond het een goede training met veel methoden en hulpmiddelen die makkelijk toepasbaar zijn in de praktijk. Ondanks dat mijn organisatie niet standaard lean werkt heb ik daarom wel genoeg houvast om er mee aan de slag te gaan. Verder was de trainer helder en ontspannen en was het al snel duidelijk wat we wanneer zouden gaan behandelen. duidelijk en leerzaam.

Rick van Meltvoort

Energiek, flexibel en vooral een fantastische enabler. Geeft energie en past direct veranderingen toe waar nodig. Zelfs na een opmerking over een ervaring een dag na de training persoonlijk contact... Energiek, flexibel en vooral een fantastische enabler. Geeft energie en past direct veranderingen toe waar nodig. Zelfs na een opmerking over een ervaring een dag na de training persoonlijk contact om dit te bespreken. Erg prettige ervaring en raad Sander aan bij andere!

Ellen Beckmans

Top training en dito trainer. Diverse trainingsvormen, goede interactie en uitdagingen. Vloog voorbij. Zeker een aanrader als je de theorie van continue verbeteren wil leren. En een goede eerste... Top training en dito trainer. Diverse trainingsvormen, goede interactie en uitdagingen. Vloog voorbij. Zeker een aanrader als je de theorie van continue verbeteren wil leren. En een goede eerste aanzet voor de praktijk.