12Mprove

Bereikbaarheid / Parkeren
Groepsgrootte
Lesruimte / Lunch

Nathalie Sieliakus

Ik vond het heel fijn dat de opleiding interactief was. Fijne trainers die goed begeleiden en top locatie. Boostermomenten heb ik als heel prettig ervaren. Veel geleerd en kan deze opleiding zeker... Ik vond het heel fijn dat de opleiding interactief was. Fijne trainers die goed begeleiden en top locatie. Boostermomenten heb ik als heel prettig ervaren. Veel geleerd en kan deze opleiding zeker aanbevelen! Complimenten!!

Nathalie Sieliakus

El Moussaoui

Hij coacht met oprechtheid en humor. Legt de inhoud (Green belt in Lean) goed uit aan een leek en staat altijd open voor feedback om te verbeteren. Overduidelijk passie voor zijn werk en dat maakt... Hij coacht met oprechtheid en humor. Legt de inhoud (Green belt in Lean) goed uit aan een leek en staat altijd open voor feedback om te verbeteren. Overduidelijk passie voor zijn werk en dat maakt het leuk om door hem getraind te worden.

El Moussaoui

Ze coacht met passie. Ze houd oprecht van wat ze doet en wil dit graag overbrengen, ze wil zelf ook blijven verbeteren en vraagt zelf steeds om feedback. Ik vond haar inspirerend en door haar... Ze coacht met passie. Ze houd oprecht van wat ze doet en wil dit graag overbrengen, ze wil zelf ook blijven verbeteren en vraagt zelf steeds om feedback. Ik vond haar inspirerend en door haar enthousiasme waren de lessen erg leuk en leerzaam.

Meryam Ahallat

Ik vond dit een zeer interessante ervaring, heb er dan ook zeker veel van geleerd. Het lean denken is iets wat ik tot nu toe nooit gebruikt had, maar waar ik zeker wel vaker gebruik van wil maken... Ik vond dit een zeer interessante ervaring, heb er dan ook zeker veel van geleerd. Het lean denken is iets wat ik tot nu toe nooit gebruikt had, maar waar ik zeker wel vaker gebruik van wil maken zowel in werk als in persoonlijk leven.

Daniëlle Van den Nobelen

Zeer goede training. Veel geleerd.
Inhoudelijke uitleg heel duidelijk, en door de meerdere praktijkvormen die worden toegepast, kan je de theorie beter begrijpen.

We hadden ook een...
Zeer goede training. Veel geleerd.

We hadden ook een zeer goede groep. Heel gezellig.

van Goch

Training word op een hele leuke manier gegeven. Geboeid vanaf dag 1 tot het einde. Heel leerzaam en inspirerend. Gemotiveerd om hierna met LEAN bezig te zijn in de organisatie. Complimenten voor... Training word op een hele leuke manier gegeven. Geboeid vanaf dag 1 tot het einde. Heel leerzaam en inspirerend. Gemotiveerd om hierna met LEAN bezig te zijn in de organisatie. Complimenten voor Sander.

Zeeger Beukenhorst

Sander heeft er erg leuke en leerzame Green Belt training gegeven. Zeer nuttig en praktisch bruikbaar. De leerdoelen zijn direct toepasbaar. Het Lean systeem werd erg gestructureerd behandeld met... Sander heeft er erg leuke en leerzame Green Belt training gegeven. Zeer nuttig en praktisch bruikbaar. De leerdoelen zijn direct toepasbaar. Het Lean systeem werd erg gestructureerd behandeld met veel praktijkvoorbeelden.

William Croonen

Ik heb veel inzichten opgedaan en de kans gekregen mij op persoonlijk vlak verder te kunnen ontwikkelen. De combinatie van theorie en het direct in praktijk brengen is mij erg goed bevallen.

Khoa Thai

Super goede instructies! Flexibel in aanpak gedurende lean training. Zeer adequate en bruikbare adviezen. Weet de essentie goed te verwoorden. Kan lean procedure goed gebruiken tijdens werkzaamheden... Super goede instructies! Flexibel in aanpak gedurende lean training. Zeer adequate en bruikbare adviezen. Weet de essentie goed te verwoorden. Kan lean procedure goed gebruiken tijdens werkzaamheden binnen bedrijf. Zeer goed toepasbaar.