12Mprove

Bereikbaarheid / Parkeren
Groepsgrootte
Lesruimte / Lunch

Ellen Beckmans

Top training en dito trainer. Diverse trainingsvormen, goede interactie en uitdagingen. Vloog voorbij. Zeker een aanrader als je de theorie van continue verbeteren wil leren. En een goede eerste... Top training en dito trainer. Diverse trainingsvormen, goede interactie en uitdagingen. Vloog voorbij. Zeker een aanrader als je de theorie van continue verbeteren wil leren. En een goede eerste aanzet voor de praktijk.

Yoram van Maanen

Sander heeft deze training heel leuk en goed gegeven! Hij weet veel, heeft humor en staat open voor vragen en een goede discussie. Ik zou hem zeker aanraden als trainer.

Anja Hoonhorst

Sander Eggenhuizen is een ervaren trainer, die veel verhelderende voorbeelden geeft. Hij geeft steeds duidelijk aan hoe de opbouw van de trainingsdagen zijn. En faciliteert ook dat de catering... Sander Eggenhuizen is een ervaren trainer, die veel verhelderende voorbeelden geeft. Hij geeft steeds duidelijk aan hoe de opbouw van de trainingsdagen zijn. En faciliteert ook dat de catering tiptop is. Buiten de trainingsdagen is hij per mail beschikbaar voor vragen over je verbeteropdracht. Super training gehad.

Lluendelyn Djaoen

Afgelopen jaar zowel de yellow belt als de green belt bij Sander mogen volgen. Bij elkaar 5 waardevolle dagen waar ik met veel plezier op terug kijk. Hiermee kan niet alleen ik maar ook de... Afgelopen jaar zowel de yellow belt als de green belt bij Sander mogen volgen. Bij elkaar 5 waardevolle dagen waar ik met veel plezier op terug kijk. Hiermee kan niet alleen ik maar ook de organisatie groeien.

Elise Nassar

Interactief, leuke sfeer, visueel aantrekkelijk en inspirerend. Met veel plezier aan deelgenomen. Persoonlijk leerdoel kunnen bepalen en hier gericht aan kunnen werken. Maakt het relevant en passend... Interactief, leuke sfeer, visueel aantrekkelijk en inspirerend. Met veel plezier aan deelgenomen. Persoonlijk leerdoel kunnen bepalen en hier gericht aan kunnen werken. Maakt het relevant en passend op iedere situatie.

Michael Wagemakers

Was een leuke training met veel interactie. Fijne open structuur met veel onderlinge gesprekken. Trainers zijn goed op de hoogte van de informatie en delen die met enthousiasme. Op naar de volgende

Kirsten Krul

Een leerzame en interactieve training waar je veel handvaten krijgt om je verder te kunnen ontwikkelen en verbeteringen aan de pakken. Fijne sfeer in de groep en goede trainer. Bedankt voor deze... Een leerzame en interactieve training waar je veel handvaten krijgt om je verder te kunnen ontwikkelen en verbeteringen aan de pakken. Fijne sfeer in de groep en goede trainer. Bedankt voor deze leuke ervaring.

Rohelmi Bendt

Een hele fijne training gegeven door Sander
Wij hebben veel geleerd tijdens de training dagen en hebben deze ook kunnen toepassen.
Enthousiaste begeleiding en waardevolle feedback! Hierna...
Een hele fijne training gegeven door Sander
Enthousiaste begeleiding en waardevolle feedback! Hierna kunnen we goed verder met ons verbeter project binnen onze organisatie.

Natasa Vojvodic

Het was een fijne training. Ik heb veel geleerd. Ik heb meer inzicht gekregen hoe je verspillingen signaleerd. Daarnaast hoe je hiermee vervolgens mee aan de slag gaat middels een kaizen. Doordat je... Het was een fijne training. Ik heb veel geleerd. Ik heb meer inzicht gekregen hoe je verspillingen signaleerd. Daarnaast hoe je hiermee vervolgens mee aan de slag gaat middels een kaizen. Doordat je zelf met een verbetertraject aan de slag gaat, kan je de theorie in praktijk brengen. Top!

Shirin Saberi

Ik vond het erg waardevol vandaag, bedankt voor alle nieuwe inzichten! Ik zal 12MPROVE uiteraard aanbevelen aan bedrijven waar ik mee samenwerk. Wellicht tot de volgende training, uiteraard ook... Ik vond het erg waardevol vandaag, bedankt voor alle nieuwe inzichten! Ik zal 12MPROVE uiteraard aanbevelen aan bedrijven waar ik mee samenwerk. Wellicht tot de volgende training, uiteraard ook bedankt voor lunch! Het was super lekker en we zijn heel goed verzorgd. Bedankt Sander en team. Heel veel succes toegewenst 12IMPROVE en Sander en team ik moet 30 words hebben en dat heb ik al alleen het verzend niet.