12Mprove

Bereikbaarheid / Parkeren
Groepsgrootte
Lesruimte / Lunch

Karin Mohrmann

Leerzame interactieve cursus met enthousiaste trainer. Diverse nieuwe leuke inzichten opgedaan die goed bruikbaar zijn in de praktijk. Er moet wel rekening gehouden worden met een tijdsinvestering... Leerzame interactieve cursus met enthousiaste trainer. Diverse nieuwe leuke inzichten opgedaan die goed bruikbaar zijn in de praktijk. Er moet wel rekening gehouden worden met een tijdsinvestering om de theorie eigen te maken en om het tentamen te kunnen doen.

Luc Kroon

Door het op maat gemaakte advies heeft Sander ons de Scrum methodiek op een zeer krachtige manier bijgebracht.
De ervaringen die we met deze cursus hebben opgedaan zullen we ongetwijfeld goed gebruiken binnen onze dev teams.
Ik kan het iedereen die zich met innovatie bezighoudt sterk aanraden!

Stefan Schless

Hele interessante scrum training en een originele manier van lesgeving.
Hele interessante scrum training en een originele manier van lesgeving.
Er is veel interactie tussen trainer en groep en veel geduld bij vragen vanuit de groep wat betreft toepassing in eigen bedrijf.

Sawitree Kalakul-Bloemendal

The training has been really helpful for me. It included a good combination of theory with practical examples. His personality is very open and friendly. He created a safe environment to learn.

Bas Hoonhout

Duidelijke, complete en interactieve training met ruime aandacht voor specifieke vragen en discussies over de implementatie van Scrum in onze eigen organisatie. Recent hebben wij onze afdeling... Duidelijke, complete en interactieve training met ruime aandacht voor specifieke vragen en discussies over de implementatie van Scrum in onze eigen organisatie. Recent hebben wij onze afdeling gereorganiseerd in 3 Scrum teams. Door gezamenlijk deze training te volgen hebben we nog meer vertrouwen gekregen in de ingeslagen weg, en zijn we naar hus gegaan met genoeg aanknopingspunten voor verbeteringen. Specifiek het belang en de invulling van de 3 Scrum rollen kwam goed naar voren in de cases.

Jan van Wieren

Het was een zeer interessante opleiding.

Ook het inspirerende presenteren van Rene helpt mee.

De opleiding is niet eenvoudig, maar dat maakt dat het waarde heeft.
Het was een zeer interessante opleiding.

Ook het inspirerende presenteren van Rene helpt mee.

De opleiding is niet eenvoudig, maar dat maakt dat het waarde heeft.

Tenslotte is de klassikale aanpak leuk. Je leert ook van elkaar, en van elkaars opdrachten.

Zeker aan te raden!

Brian Brouwer-Timmer

René was echt een super trainer die de Lean stof zeer enthousiast en met veel energie aan de groep heeft overgebracht! Indien ik Black belt zou volgen, sowieso weer bij 12Mprove.

Shen Liu

Goede volle drie daagse cursus, goed voorbereid en mooie locatie. Goed balans tussen praktijk en ervaring. En René is zo enthousiast en in het enthousiasmeren van anderen. Alle drie dagen waren dus... Goede volle drie daagse cursus, goed voorbereid en mooie locatie. Goed balans tussen praktijk en ervaring. En René is zo enthousiast en in het enthousiasmeren van anderen. Alle drie dagen waren dus helemaal geslaagd, leerzaam en gezellig.

Tim Koomen

Goeie training, fijn training en met veel enthousiasme gegeven door René Polle. Training afgerond op 19 januari 2023. Ik type nu wat extra woorden om aan het minimaal aantal woorden te komen.

Sander Koops

Was een mooie dag. Veel geleerd en lekker tempo! Het oefenen is zinvol zodat je niet alleen theorie voor je kiezen krijgt. Ik tik hier extra woorden om aan het minimum te komen.